  • 21. Data: 2014-04-09 15:49:28
    Temat: Re: 200 sekund Solorza
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53454b51$0$2374$6...@n...neostrada.pl

    > W nędzy nie nędzy, stać ich było na współorganizację
    > EURO 2012. w odróżnieniu od nas stać ich na utrzymanie
    > kubów piłki kopanej na europejskim poziomie, a więc nie
    > taka do końca nędza.

    Ludzie żyją tam w nędzy i zarabiają 2 razy mniej niż w Rosji.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2014-04-09 15:51:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53454b3a$0$2374$6...@n...neostrada.pl

    > Świadomość użytkownika powinna się w całości opierać na tym co jest zapisane w
    regulaminie, a nie na domysłach i różnego rodzaju
    > interpretacjach w jaki sposób ma z tego korzystać.

    > A dlaczego nie? Gdzie to jest zapisane że nie można korzystać z Aero2 jako łącza do
    kilku komputerów w domu? Przecież przy
    > spisywaniu regulaminu postanowiono że jedyną przeszkodą w porównaniu do normalnego
    netu ma być niska szybkość transferu i
    > cogodzinne rozłączanie.

    Regulaminowo nie mogę mieć kilku SIMek, tedy niejako muszę
    dzielić ten net na wiele kompów, jeśli chcę mieć z tego użytek.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2014-04-09 16:17:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BaX" 534543bd$0$2378$6...@n...neostrada.pl

    > Na pewno nie została uruchomiona po to żeby "stawiać" na tym internet w domu na
    kilka komputerów albo komputer
    > do torrentów,p2p itp.

    -=-

    200 sekund darmowego Solorza:

    około 3 dychy za kartę to DARMO
    (kaucja, która zapewne przepadnie plus koszty pocztowe)
    okło 2 stów za tani tablet to tak drogo że nie ma mowy
    o dzieleniu łącza na kila komputerów
    modem USB to też darmo

    -=-

    "the_foe" lhri97$bcg$...@n...dialog.net.pl

    > W argumentacji wspierającej limitowanie dostępu do BDI, aero2 użyło argumentu, ze
    przecietny uzytkownik zaciąga 2,5 GB danych i
    > jest to wskaznik wyższy od komercyjnego klienta.

    -=-

    Czy już wdać wyraźnie, że Solorz buduje net nie po to,
    aby ludzie z tego korzystali, ale po to, aby doić?

    -=-

    Dodatkowo Solorz rozbuduje sieć orzeczników orzekających
    o niedowidzeniu lub ślepocie. Orzeczników trzeba wielu,
    bo każdy chce mieć bez kapcia a każdego chętnego trzeba
    dokładnie zbadać i wysłuchać -- tedy i szkoły szkolące
    orzeczników są potrzebne!! A na to wszystko -- potrzebne
    są podatki!!!

    Ponieważ orzecznicy mogą być niesumienni i stronniczy
    -- potrzeba sądów... Potrzeba szkół prawniczych,
    potrzeba podatków...

    Potrzeba wreszcie urzędników pilnujących porządku!!!
    I budynków, w których by ci urzędnicy pracowali!!!
    I szkół szkolących przyszłych urzędników...

    Tak właśnie budowana jest cywilizacja, kultura, człowieczeństwo...

    -=-

    Wszystko to zawdzięczamy jednemu wielkodusznemu, skromnemu,
    człowiekowi, jakim jest Zygmunt Solorz-Żak!!

    Fajnie by było, gdyby ten człowiek był bezinteresowny -- gdyby nie korzystał z
    internetu. ;)

    -=-
    Posiada wykształcenie średnie techniczne. Nazwisko
    Solorz przyjął po zawarciu małżeństwa z Iloną Solorz,
    natomiast nazwisko Żak przyjął po rozwodzie z pierwszą
    żoną i poślubieniu Małgorzaty Żak. Wcześniej znany także
    jako Piotr Krok, Piotr Podgórski.

    Skromny do przesady -- nawet nie ma swego nazwiska.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zygmunt_Solorz-%C5%BBak

    -=-

    Warto tutaj zauważyć, że jest wielu bogaczy, którzy nie wykorzystywali
    trudnej sytuacji swych bliźnich, ale zarabiali na tym, co niekonieczne
    do życia -- na alkoholu i na tytoniu, nie na chlebie! Chleb jest konieczny
    do życia -- każdy, kto na chlebie zarabia, żeruje na ludzkich słabościach,
    zaś ten, kto zarabia na wódzie -- zarabia na tym, co ludziom nie jest
    potrzebne...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2014-04-09 16:47:15
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 9 Apr 2014 15:00:09 +0200, BaX wrote:

    > Ale podstawowe do czego?

    Do czegokolwiek. na co wystarczy dostępne pasmo. Czy ,,zamysł usługi''
    jakoś to określa ściślej?

    > Pewnie nie do archiwizowania internetu. Ty te? z
    > tych co jakie by nie mia? ??cze to musi by? non-stop full zaj?te bo inaczej
    > si? "marnuje"?

    2.5GB miesiecznie to jest duzo? Ja w wakacyjne miesiące (czesciej na 3G
    niz wifi) wyrabiam telefonem pod 1GB, gdzie jednak telefon jest wtedy
    czesto wylaczony.
    A jak znam zycie, to w zastosowaniu ,,socjal'' wyrobisz taką pierdołę
    słuchając kilka godzin dziennie radia netowego.

    PS. Psujesz pliterki.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 25. Data: 2014-04-09 17:02:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Apr 2014 15:30:10 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > W nędzy nie nędzy, stać ich było na współorganizację EURO 2012. w
    > odróżnieniu od nas stać ich na utrzymanie kubów piłki kopanej na
    > europejskim poziomie, a więc nie taka do końca nędza.

    to poczytaj sobie o PKB Ukrainy i współczynniku Ginniego

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2014-04-09 17:08:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Tyrala" s...@h...ck.polsl.pl

    > Do czegokolwiek. na co wystarczy dostępne pasmo.

    Dokładnie tak!!! Dając 512 kb/s uznał, że stać go na to.
    Tymczasem nie wyrabia się, gdy ekstremiści używają tego
    przez 1 godzinę dziennie.

    Tak, jakby bank dał limit na karcie, ale uznał, że
    wykorzystanie 1/24 tego limitu to już przestępstwo!

    Albo jakby pracodawca dał 512 kpln miesięcznie tytułem
    wynagrodzenia za pracę, zatrzymując te pieniądze na swoim
    koncie i dając pracownikowi pełnomocnictwo do konta, ale
    oburzył się wydaniem w miesiącu przez upoważnionego
    pracownika 1/24 tej kwoty.

> [...]

    > A jak znam zycie, to w zastosowaniu ,,socjal'' wyrobisz taką pierdołę
    > słuchając kilka godzin dziennie radia netowego.

    Co pozostaje ,,socjalnemu'', jak nie oglądanie
    filmów z netu? Ja oglądam, aby nie nudziło się
    mi ćwiczenie kręgosłupa. (pisząc te posty -- też ćwiczę)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2014-04-09 17:32:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Tyrala" s...@h...ck.polsl.pl

    > Do czegokolwiek. na co wystarczy dostępne pasmo.
    > Czy ,,zamysł usługi'' jakoś to określa ściślej?

    Wynagrodzenia płacimy w PRL duże, ale wprowadzamy
    kartki, aby ludzie za dużo nie kupowali. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2014-04-16 10:28:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 53454b51$0$2374$6...@n...neostrada.pl

    > Ludzie żyją tam w nędzy i zarabiają 2 razy mniej niż w Rosji.

    To akurat o niczym nie świadczy, w swoim czasie Jugosłowianie żyli na
    dość wysokim poziomie, ale tacy co zarabiali w Niemczech a wydawali
    pieniądze tam zarobione a wydawali u siebie byli wręcz bogaczami. Czyli
    reasumując - nie ważne ile się zarabia - ważna jest siła nabywcza
    zarobionej kasy w swoim miejscu zamieszkania.

  • 29. Data: 2014-04-16 10:29:01
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-09 17:02, masti pisze:

    > to poczytaj sobie o PKB Ukrainy i współczynniku Ginniego

    Jedyny prawdziwy wyznacznik PKB dla przeciętnego Polaka: Mój sąsiad gdy
    przechodził jakieś czas temu na emeryturę to PKB w Polsce było na
    poziomie 2000$, facet mogł za swoja emeryturę kupić trochę powyżej 10
    ton węgla. Dzisiaj PKB wynosi prawie 19000$ a sąsiad za swoje uposażenie
    emerytalne może kupić juz tylko 2,5 tony węgla. Ma on się cieszyć że w
    statystykach tak nam pięknie rośnie? My normalni obywatele mamy także
    sie z tego cieszyć, albo chociaż mieć poczucie dumy że tak pięknie nam
    rośnie wskaźnik PKB?

  • 30. Data: 2014-04-16 10:29:47
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 53454b3a$0$2374$6...@n...neostrada.pl

    > Regulaminowo nie mogę mieć kilku SIMek, tedy niejako muszę
    > dzielić ten net na wiele kompów, jeśli chcę mieć z tego użytek.

    No o tym podziale sygnału to akurat nic nie ma w regulaminie.. Ale skoro
    nie ma to znaczy że nie jest to przestępstwo, ani nawet wykroczenie, nie
    wspominając nawet o jakimś łamaniu regulaminu....;-)