  • 11. Data: 2014-04-09 15:00:09
    Temat: Re: 200 sekund Solorza
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > To miał być ,,internet socjalny'', więc chyba jednak podstawowe łącze.

    Ale podstawowe do czego? Pewnie nie do archiwizowania internetu. Ty też z
    tych co jakie by nie miał łącze to musi być non-stop full zajęte bo inaczej
    się "marnuje"?

  • 12. Data: 2014-04-09 15:05:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5345402e$0$2157$6...@n...neostrada.pl

    > Wygląda na to że masz rację w tej kwestii. I zresztą ogólnie nie sposób nie
    zauważyć że Państwo Polskie po 89 roku służy tylko i
    > wyłącznie takim jak p.Kulczyk, czy p. Żak. Pozostali są traktowanie tak że różne
    urzędasy i władze są wynagradzani premiami i
    > nagrodami za to aby społeczeństwu nie żyło się w tym kraju łatwo, prosto i
    przyjemnie.

    Dlatego nie warto dziwić się Donieckom, Charkowom, Krymom -- i mnie. :)

    O cudach ukraińskich czołgów czytałem wiele lat -- a Ukraińcy żyją w nędzy.
    Po co im ta cała Ukraina, Zachód, Amerykany... ;) Ja też chcę żyć. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-04-09 15:10:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BaX" 534543bd$0$2378$6...@n...neostrada.pl

    > Na pewno nie została uruchomiona po to żeby "stawiać" na tym internet w domu na
    kilka komputerów

    No nie. Każdy ma swoją osobistą SIMkę. Osobisty
    komputer, osobista karta... Socjalni nie mają
    prawa do kilku komputerów!!!

    > albo komputer do torrentów,p2p itp.

    Oczywiście!! Socjalni mają iść do sklepu i tak kupić filmy!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-04-09 15:14:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BaX" 5345446a$0$2156$6...@n...neostrada.pl

    > Ale podstawowe do czego?

    Do wkładania kapci. ;)

    > Pewnie nie do archiwizowania internetu.

    > Ty też z tych co jakie by nie miał łącze to musi być non-stop full zajęte bo
    inaczej się "marnuje"?

    IMO większość ludzi ciągnęła tym dane do AGPS, pogody itp...

    I widać, jakiego pokroju człowiekiem jest Solorz -- wg niego 2.5 GB miesięcznie to
    dużo!
    U mnie to dniówka? Tak -- bo nocą także ciągnę, i to więcej niż w dzień. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-04-09 15:21:12
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > No nie. Każdy ma swoją osobistą SIMkę. Osobisty
    > komputer, osobista karta... Socjalni nie mają
    > prawa do kilku komputerów!!!

    > Oczywiście!! Socjalni mają iść do sklepu i tak kupić filmy!!!

    Kpisz? Zapewne Aero powstało żeby gołodupce mogły sobie popiracić za free.

  • 16. Data: 2014-04-09 15:22:29
    Od: "BaX" <m...@m...com>

> [...]
    > miesięcznie to dużo!
    > U mnie to dniówka? Tak -- bo nocą także ciągnę, i to więcej niż w dzień.

    Ale to Twój problem, nie dostawcy. Jak tyle ciągniesz bo musisz zainwestuj w
    normalne łącze, ściągniesz jeszcze więcej ;)

  • 17. Data: 2014-04-09 15:29:46
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-09 14:57, BaX pisze:

> [...]
    > brać dla samej zasady. Jest rura to ją trza wypełnić, ale takie typki
    > rozumują jak glony, jak nie skorzystają z darmochy to są gotowi powiedzieć,
    > że się zmarnuje. To tak jak z tymi "nielimitowanymi rozmowami" ,
    > napierdalają przez telefon czy trzeba czy nie byle minuty leciały bo
    > przecież mają 'no limit" jeszcze im ktoś powie, że dureń bo nie przegada
    > tego co płaci. LOL
    > Na pewno nie została uruchomiona po to żeby "stawiać" na tym internet w domu
    > na kilka komputerów albo komputer do torrentów,p2p itp.

    Świadomość użytkownika powinna się w całości opierać na tym co jest
    zapisane w regulaminie, a nie na domysłach i różnego rodzaju
    interpretacjach w jaki sposób ma z tego korzystać.

    A dlaczego nie? Gdzie to jest zapisane że nie można korzystać z Aero2
    jako łącza do kilku komputerów w domu? Przecież przy spisywaniu
    regulaminu postanowiono że jedyną przeszkodą w porównaniu do normalnego
    netu ma być niska szybkość transferu i cogodzinne rozłączanie.

  • 18. Data: 2014-04-09 15:30:10
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > nędzy.
    > Po co im ta cała Ukraina, Zachód, Amerykany... ;) Ja też chcę żyć. :)

    W nędzy nie nędzy, stać ich było na współorganizację EURO 2012. w
    odróżnieniu od nas stać ich na utrzymanie kubów piłki kopanej na
    europejskim poziomie, a więc nie taka do końca nędza.

  • 19. Data: 2014-04-09 15:33:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BaX" 534549a7$0$2369$6...@n...neostrada.pl

    > Ale to Twój problem, nie dostawcy. Jak tyle ciągniesz bo musisz zainwestuj w
    normalne łącze, ściągniesz jeszcze więcej ;)

    Problem w tym, że piszę o ,,normalnym'' łączu.

    -- Wg Solorza 2.5 GB miesięcznie to komercyjne używanie
    -- swoje gigabajty ciągnę na ,,normalnym'', nie na Aero2
    -- Aero2 służyło mi do:
    -- AGPS
    -- pogody
    -- sprawdzenia salda
    -- sprawdzenia ceny netowej, gdy byłem w sklepie
    -- sporadycznie do VoIPa
    -- sporadycznie do radia netowego

    Teraz ,,zamykam zegar'' -- oglądam filmy. Jeno zacinają się.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2014-04-09 15:35:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BaX" 53454959$0$2236$6...@n...neostrada.pl

    > Kpisz? Zapewne Aero powstało żeby gołodupce
    > mogły sobie popiracić za free.

    Aero2 powstało po to, aby pieniądze podatników
    trafiły w kieszenie ludzi ,,przedsiębiorczych''.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'