eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika2 wentylatory... › Re: 2 wentylatory...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
    c-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
    not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Followup-To: pl.misc.elektronika
    From: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>
    Subject: Re: 2 wentylatory...
    Date: Mon, 20 Sep 2010 20:14 +0200
    References: <i7736i$4vo$1@news.onet.pl>
    User-Agent: KNode/4.3.5
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    Lines: 26
    Message-ID: <4c97a468$0$22799$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.18.229.190
    X-Trace: 1285006440 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22799 83.18.229.190:48312
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:596126
    [ ukryj nagłówki ]

    sundayman wrote:

    > Mam taki dziwaczny może problem...
    > Otóż potrzebuję podłączyć do wyjścia na wentylator (z płyty D945GSEJT) dwa
    > wentylatory.
    > Niestety ta płyta ma jedno wyjście, no a ja potrzebuję dwa. Ale mało tego
    > - jeden wentylator jest większy, i ma
    > kontrolę obrotów (i to jest powiedzmy "główny"). A drugi potrzebuję
    > mniejszy( bez czujnika) , który najlepiej coby chodził "podpięty"
    > razem z większym. No i się zastanawiam, co będzie jak to zepnę razem ?
    > Domyślam się, że wyjście na płycie jest PWM. Ale jak toto waszym zdaniem
    > zniesie 2 obciążenia (i to pewnie różne) - znaczy połączone równolegle...
    > Może ktoś coś takiego robił ? Bo płytę mam jedną, i jakbym coś uwalił, to
    > cały plan terminowy by mi diabli wzięli... A robota pilna jak cholera...

    wiesz, to jest wyjscie przeznaczone na _silnik_. silnik moze sie zablokowac.
    silnik pobiera duzo pradu przy starcie...

    moze na zabezp. przed kompletnym zwarciem bym nie liczyl, ale na 99% nic sie
    nie stanie jak troche toto przeciazysz :) btw. wiatraki tez masz 'mniejszy i
    wiekszy' ;) czyli pobor pradu maja rozny... zajrzyj do instrukcji plyty czy
    producent jakos szczegolnie przestrzega przed podlaczaniem 'za duzych' i
    tyle. podejrzewam ze znajdziesz wzmianke o 'overcurrent protected' i tyle.


    --

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: