  • Data: 2009-03-24 15:09:24
    Temat: Re[2]: Canon czy Nikon
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W liście datowanym 24 marca 2009 (19:15:46) napisano:

    > 50D

    > Gdzie ty ją znalazłeś? ;)

    > Generalnie to jak się tak upierasz pomiędzy tą dwójką to weź sobie:

    > - albo 17-55/2.8IS do 50D
    > - albo 17-55/2.8DX do D90

    > Albo kup sobie przechodzone D80, 35/1.8G DX, SB-600

    > A tak w ogóle to

    > Jakiego iso używasz, nieśmiało zapytam?
    > W jakim formacie robisz odbitki zdjęć?

    > Ostatnio fociłem paczką papierosów (Sony DSC-W35), w trybie "ISO" - dawał radę.
    > Niedawno też Powershotem A520? (iso400) też dawał radę.
    > A na co dzień LX-3 - też daje radę ;)

> [...]

    Co do kwoty to po prostu tyle uzbierałem i niestety to jest max co
    mogę wydać na sprzęt 4300 + karta pamięci + pokrowiec na komplet i
    wychodzi 4500pln.
    17-55/2.8 to wydatek od około 3000pln na obiektyw, a ja wolałbym coś za
    amatorskie pieniążki tzn droższe body i tani obiektyw który umożliwi
    mi zaczęcie robienia zdjęć, droższy obiektyw kupię w późniejszym
    terminie ( jak uzbieram pieniążki ), a na razie musi wystarczyć tańsza
    alternatywa.
    Przy iso 400 w małpie zdjęcia nie są rozmazane ale za to takie chyba
    zaszumione bo wyglądają jak z komórki( taka kolorowa kaszka),
    próbowałem fotki robić tylko przy włączonych wszystkich żarówkach w
    domu i było lepiej ale nie zawsze mam włączone wszystkie żarówki w
    całym domu,a lampa błyskowa odbija się we wszystkich błyszczących
    przedmiotach.
    Wydumałem sobie że kupię lustrzankę ( szybki AF- złapię szkraba w
    "locie",leprze wysokie ISO(fotki bez lampy błyskowej) i
    obiektyw który można zmienić jak nie jest OK( za wąski, za wolny)