  • 81. Data: 2010-09-30 00:20:28
    Temat: Re: 2-3 letni a 8-9 letni
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Filip KK

    > Tak jak seicento!

    Nie wiem czy nie gorzej.

    --
    ignorance is bliss

  • 82. Data: 2010-09-30 01:11:42
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Filip KK wrote:

    > Jakie auto? Jesteś może z Gdańska?

    Stilo 1.6

    Warszawa

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 83. Data: 2010-09-30 01:18:14
    Od: ALi <n...@l...org>

    Dnia 29-09-2010 o 12:47:06 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości

    > Mojemu też się zdarzało.
    > Ale kosztów to nie powiększało - a o tym mówiliśmy.
    > Nawet zastępcze dawali za friko.

    No to co wreszcie jest tym szrotem na drogach stare po kilku letnim teście
    drogowym,
    czy nowe stojące w serwisie? No w zasadzie jak stoi w serwisie, to
    powietrza nie zatruwa :)

    --
    Pozdr.

  • 84. Data: 2010-09-30 01:22:03
    Od: ALi <n...@l...org>

    Dnia 29-09-2010 o 11:57:38 gr <grafik <mbpress.pl> napisał(a):

    > No i tyle. Teraz niech mi kto? wyja?ni zalety kupowania nowego samochodu,
    > (bo z pewno?ci? nie ekonomia, ekologia, spalanie itp), czy ew. okre?lanie
    > 8-10 letnich samochodów
    > z?omkami.....

    Tak czy siak, żeby było stare ktoś musi kupić nowe. A żeby tym ludziom nie
    bolało serce przy oddawaniu kilku letniego auta za 200zł na złom, to ktoś
    musi od nich też jeszcze je odkupić. I wszyscy są happy.

    --
    Pozdr.

  • 85. Data: 2010-09-30 02:26:28
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-29 20:46, Rafał Grzelak wrote:

    > 11 to pali fiatowski 1.6...

    ta audica spali 12 benzyny na mieście przy SPOKOJNEJ jeździe... Przy
    ciśnięciu to spali tyle ile wlałeś ;) więc jak mi gość pisze, że mu pali
    11 GAZU to pojawia się uśmieszek na mojej twarzy... jakby napisał 15 to
    jestem w stanie uwierzyć (przy spokojnej jeździe)

  • 86. Data: 2010-09-30 08:56:23
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Żadne nowe auto nie ujedzie 6 lat bez awarii. W jakim Ty
    > świecie żyjesz :) :)

    Mówisz chyba o autach tzw. "markowych" :-). Popatrz, a ja
    miałem koreańską KIĘ przez 7 lat, od nowości, i wymieniłem w
    niej tylko sprężynę z tyłu. A i to parę miesięcy przed
    sprzedażą, bo koledze sprzedawałem :-). O, sorry, jeszcze
    oddając mu, czyli po 7 latach, wymieniłem dla spokoju
    sumienia przewody hamulcowe do tylnych kół, bo były bliskie
    przerdzewienia. Przejechałem 180.000 km, żeby nie było że
    auto stało w garażu :-). I tak naprawdę auto dalej jeździ
    bez problemu, choć w styczniu strzeli mu... 12 lat :-)

  • 87. Data: 2010-09-30 09:26:29
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-09-30 08:56:23 Robert_J

    > I tak naprawdę auto dalej jeździ bez problemu,
    > choć w styczniu strzeli mu... 12 lat :-)

    To nie jest nowe auto, tylko 12-letnie!
    Teraz się takich aut nie produkuje. LOL

    W ogóle jakieś herezje opowiadasz. "Oni" mają
    4-letnie Mercedesy, Audi 9-leltnie i muszą dokładać
    co roku kupę kasy... nie wiadomo dlaczego. :P
    Ty miałeś od nowości auto, wcale nie Audi czy Merc
    i nie musiałeś dokładać. Ta, no, aha, ta... yhym. ;)

    Ja to już odpuściłem dyskusję, bo to jak rozważanie
    na temat wyższości świąt BN i Wielkanocy. Ja wolę te
    święta gdzie serwują pierogi z kapustą i grzybami.

    Tylko po nich lubię sobie pryknąć czasem. ;)
    Dobrze, że skóra wentylowana. hihihi

    --
    Pozdor Myjk

  • 88. Data: 2010-09-30 09:39:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ALi" <n...@l...org> napisał w wiadomości news:

    >No to co wreszcie jest tym szrotem na drogach stare po kilku letnim teście

    "Kilku" nie stanowi problemu.
    Problem stanowi "kilkunasto".

  • 89. Data: 2010-09-30 10:00:24
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > To nie jest nowe auto, tylko 12-letnie!
    > Teraz się takich aut nie produkuje. LOL

    Ech, przesadzasz ;-). Teraz mojej octavii strzeliło 5 lat,
    150.000 km, i jakoś też nic się nie psuje ;-))). Widać
    kupuję jakieś popsute, bo nie chcą się psuć ;-))).

    > Ja to już odpuściłem dyskusję...

    Ale czasem wesoło jest z kimś pogadać, zwłaszcza jak ten
    bardzo przejęty jest swoją rolą i bierze wszystko na
    poważnie ;-)))

  • 90. Data: 2010-09-30 12:19:05
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message

    > Kamil, czy mogłbyś pisać jaśniej swoje komentarze? Bo ani ja ani moja
    > dziewczyna Ciebie nie rozumiemy. Co ma UNO do małolatek?

    Wszyscy inni zdaje sie zrozumieli, trudno.