  • 71. Data: 2010-09-29 22:33:21
    Temat: Re: 2-3 letni a 8-9 letni
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-29 12:27, kamil pisze:

    > Patrzac ile nastolatki teraz wydaja na ciuchy i imprezy, to moze i jest
    > w tym metoda...

    Kamil, czy mogłbyś pisać jaśniej swoje komentarze? Bo ani ja ani moja
    dziewczyna Ciebie nie rozumiemy. Co ma UNO do małolatek?

  • 72. Data: 2010-09-29 22:35:47
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-29 13:45, kamil pisze:

    > Uroki internetu, jeszcze troche a w reedycjach ksiazek Lema trzeba
    > bedzie dodawac ;) i !!!!!JEDENJEDEN!"!!!!!JEDEN, inaczej nikt nie zrozumie.

    Człowieku, ale o co Ci chodzi? Piłeś coś? Ćpałeś? Czy co?

  • 73. Data: 2010-09-29 22:50:58
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Filip KK wrote:

    > 10-11 to pali seicento 900cm^3 :D Moja pani wydawała więcej na
    > paliwo, jak teraz na 1.8 turbo :D

    Ja cieniasem 900cc mialem zazwyczaj 7,7-8 srednia, max 9,5.

    Obecne auto kupowalem ze wskazaniem komputera 7,6/100 (sic! - niestety
    nie sprawdzilem na jakim dystansie) a teraz pokazuje mi 11. Fakt, ze
    95% to miasto...

    Oczywiscie da sie zrobic 8/100 po miescie. Sam sprawdzilem... ale to
    meczace na dluzsza mete. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 74. Data: 2010-09-29 23:09:29
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-29 22:50, Rafał Grzelak pisze:

    > Obecne auto kupowalem ze wskazaniem komputera 7,6/100 (sic! - niestety
    > nie sprawdzilem na jakim dystansie) a teraz pokazuje mi 11. Fakt, ze
    > 95% to miasto...

    Jakie auto? Jesteś może z Gdańska?

    > Oczywiscie da sie zrobic 8/100 po miescie. Sam sprawdzilem... ale to
    > meczace na dluzsza mete. :)

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2010-09-29 23:28:50
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-29 12:46, Myjk pisze:

    > Nie wiem ile straciła. Wiem za to ile
    > oszczędziła czasu, i zapewne nerwów.
    > Czas, jak to mawiają, to pieniądz. ;)

    Zatem czy zarobiłeś tyle ile straciłeś na tym samochodzie, gdybyś miał
    oddać dwa razy do warsztatu na poł dnia? Czysto hipotetyczne pytanie. :)

    > Zresztą, świadomość iż wcześniej nie pierdział mi
    > w siedzenie tłusty taksówkarz sprawia, że mogłaby
    > stracić nawet 2x więcej niż faktycznie straciła. ;)
    >
    > To już drugie moje auto posiadane od nowości
    > (wcześniej Fabia). Po prostu kupuję to, na co
    > mnie stać i nie muszę się pokazywać przed
    > sąsiadami. Auto ma mnie bezawaryjnie wozić
    > przez ~5/6 lat i tyle. W sumie mógłbym sobie
    > kupić 4-5-letnie Audi A8 (o którym skrycie marzę)
    > zamiast M6 i robić za "pana"... mógłbym. :P

    Żadne nowe auto nie ujedzie 6 lat bez awarii. W jakim Ty świecie żyjesz
    :) :)

    Pozdrawiam

  • 76. Data: 2010-09-29 23:30:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Uroki internetu, jeszcze troche a w reedycjach ksiazek Lema trzeba
    > bedzie dodawac ;) i !!!!!JEDENJEDEN!"!!!!!JEDEN, inaczej nikt nie
    > zrozumie.

    Nie znasz się, teraz trzeba wtrynić graficznego smileya. Najlepiej
    animowanego. A najlepiej od razu ze "czy".

    --
    ignorance is bliss

  • 77. Data: 2010-09-29 23:33:38
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 29-09-2010 21:48, to pisze:
    > begin Myjk

    > Jest to nieprawda w każdej sytuacji, bo to, czy będzie Cię stać na
    > utrzymanie auta używanego nie ma związku z tym, czy będzie Cię stać na
    > kupno nowego auta tej marki i modelu.

    zrozum to,że dla niektórych rozsądnie myślących ludzi zakup auta wiąże
    się z serwisowaniem i naprawami. Przewidują to, bo są rozsądni.
    W tym sensie Myjk mówi o zakupie auta.
    Tak trudno to zrozumieć ?
    Sądzę, że dokładnie wiesz o co chodzi, tylko przypindalasz się bo LUBISZ :)

  • 78. Data: 2010-09-29 23:33:48
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-29 13:54, Myjk pisze:
    > 2010-09-29 13:25:40 Przemysław Czaja

    > Ponieważ mnie na to auto nie stać.

    Ależ stać :)

    > Nie ma dla mnie znaczenia ile tracę na wartości auta
    > dopóki stać mnie na jego zakup i utrzymanie.

    Piszesz, jakby Ci się czas zatrzymał w miejscu.

    Ty naprawdę dobrze przelicz ile tracisz na wartości auta. A ile byś
    stracił na eksploatację używanego auta Twych marzeń.

    Uwierz mi na słowo, tracisz na nowym aucie dużo więcej.

    Pozdrawiam :)

  • 79. Data: 2010-09-29 23:39:38
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-29 16:18, Rafał Grzelak pisze:

    > To chytry.
    > Biedny powinien kupowac dobre rzeczy, zeby wlasnie 2x nie placic. :)

    Dokładnie tak jak piszesz.

    Biedny kupi kosiarkę za 400 zł, bo go nie stać na kosiarkę za 100 zł.

    Kosiarka za 100 zł jest zrobiona z chińskiej plasteliny i rozpada się po
    roku czasu. Więc na drugi rok nową trzeba kupić. Biednemu starczy
    kosiarka za 400 zł na 10 lat. A nowobagcki kupi sobie 10 kosiarek w tym
    czasie za łącznie 1000 zł :)))

  • 80. Data: 2010-09-30 00:20:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin daxus

    > zrozum to,że dla niektórych rozsądnie myślących ludzi zakup auta wiąże
    > się z serwisowaniem i naprawami. Przewidują to, bo są rozsądni. W tym
    > sensie Myjk mówi o zakupie auta. Tak trudno to zrozumieć ?

    Przecież napisałem, że można wziąć to pod uwagę i na używane auto wydać
    odpowiednio mniej niż by się wydało na nowe.

    --
    ignorance is bliss