  • 51. Data: 2010-09-29 15:49:27
    Temat: Re: 2-3 letni a 8-9 letni
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czytuję sobie intensywnie forum mazdaspeed.pl.
    > Często przychodzą ludzie z bananem na gębie,
    > bo kupili sobie M6. Wypruli się z całych
    > oszczędności, wywalili 30k na M6, z silnikiem
    > diesla, 2004r. 160kkm z niemiec, igła.

    Zapewne okazje, jedne najtańszych jakie były.

    > Najpierw pakują około 3 tysięcy w jego uruchomienie.
    > Potem zmieniają silnik, bo zatarty. Zmieniają
    > sprzęgło i koło dwumasowe, zaraz turbo się sypie.
    > Naprawiają zawieszenie (choć to w Mazdach6
    > przelatuje spokojnie 200k).

    Biedny kupuje dwa razy ale to nie dotyczy tylko Mazdy, to dotyczy wszystkich
    okazyjnych tanich diesli.

  • 52. Data: 2010-09-29 15:52:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Myjk

    > Założenie jest proste -- jeśli nie stać mnie na nowe auto danej klasy,
    > to nie będzie mnie też stać na jego utrzymanie

    To jest raczej durne założenie. Co ma piernik do wiatraka. Jeśli stać Cię
    na nowe auto za 60k, to możesz kupić np. używane wyższej klasy za 40k, a
    20k przeznaczyć na dodatkowe koszty napraw. Kwestia kalkulacji.

    > Ponadto ja się przyznaję, nie znam się na tyle dobrze na samochodach,
    > żeby je kupować używane. Nie mam czasu, chęci i przyjemności jeździć,
    > szukać "igły", która mnie nie ukłuje po trzech miesiącach. Nie lubię
    > szukać wad, targować się o cenę, etc.
    >
    > Nie lubię.

    I to jest chyba główny powód. Ja zmieniłem w moim aucie prawie wszystko,
    bo lubię. Teraz jeździ 3x szybciej niż wygląda. Mina okolicznych
    kierowców -- bezcenna. ;-) Nowe auto nigdy nie da takiej frajdy jak
    poprzerabiane wg. własnego pomysłu.

    --
    ignorance is bliss

  • 53. Data: 2010-09-29 15:53:37
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Biedny kupuje dwa razy ale to nie dotyczy tylko Mazdy, to
    > dotyczy wszystkich okazyjnych tanich diesli.

    To dotyczy wszystkiego :-)). Nie tylko samochodów...

  • 54. Data: 2010-09-29 15:55:28
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Nie zgadzam się absolutnie !!!
    > Jesli ożenisz się z brzydką babą, to będziesz miał
    > SZCZĘŚCIE, że zasypia o 8 nakrywając się kołdrą -
    > wspomnisz moje słowa ;-)

    Wiesz, ja ożeniłem się prawie 20 lat temu, i póki co nie
    muszę uciekać na drugi brzeg ;-))).

  • 55. Data: 2010-09-29 15:56:54
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ja mam ładną żonę (chyba?). :P Różnia polega na tym,
    > że to ja zazwyczaj zasypiam. Łeee... starość nie radość
    > -- nie to co za nowości. ;)

    Wiesz, przyroda nie lubi pustki ;-)))). Oczywiście mam
    nadzieję że humor u Ciebie funkcjonuje bez zarzutu? Bo nie
    chciałem urazić ;-)))))

  • 56. Data: 2010-09-29 16:01:16
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-09-29 15:56:54 Robert_J

    > Wiesz, przyroda nie lubi pustki ;-)))).

    Ej, to gdzie ta przyroda się podziewa, cholera. ;)

    > Oczywiście mam nadzieję że humor u Ciebie funkcjonuje
    > bez zarzutu? Bo nie chciałem urazić ;-)))))

    Bez. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 57. Data: 2010-09-29 16:02:43
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin Myjk

    > To jest raczej durne założenie. Co ma piernik do wiatraka. Jeśli stać Cię

    Z wiatraka pochodzi maka na piernik.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 58. Data: 2010-09-29 16:18:39
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    BaX wrote:

    > Biedny kupuje dwa razy ale to nie dotyczy tylko Mazdy, to dotyczy
    > wszystkich okazyjnych tanich diesli.

    To chytry.
    Biedny powinien kupowac dobre rzeczy, zeby wlasnie 2x nie placic. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 59. Data: 2010-09-29 16:22:51
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-29 12:46, Myjk pisze:

    > Zresztą, świadomość iż wcześniej nie pierdział mi
    > w siedzenie tłusty taksówkarz sprawia, że mogłaby
    > stracić nawet 2x więcej niż faktycznie straciła. ;)

    Wy macie jakąś fobię z tym pierdzeniem? Co pierdział, to się już wywietrzyło.
    Może lepiej pomyśl przez ile płuc przeszło powietrze którym oddychasz
    w supermarkecie, pociągu, kinie. Albo, ile razy wszelka materia którą
    zjadasz była już wsześniej skonsumowana i wydalona...

    A ten mem o wypierdzianych siedzeniach to jakiś geniusz marketingu musiał wymyślić...

  • 60. Data: 2010-09-29 16:26:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:i7vi3r$142e$1@news2.ipartners.pl...

    > Wy macie jakąś fobię z tym pierdzeniem?

    Tak, z używanymi ciuchami również, z podobnych powodów.
    Nie wolno?