-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
Date: Fri, 30 Apr 2010 23:07:12 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 18
Message-ID: <hrh0lv$m4a$1@news.onet.pl>
References: <hr9quq$g0k$1@news.onet.pl> <hra5ve$hlo$1@news.onet.pl>
<hrgo7b$tf$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1272710655 22666 91.150.222.21 (1 May 2010 10:44:15 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 1 May 2010 10:44:15 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2276624
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
news:hrgo7b$tf$1@news.onet.pl...
> On 2010-04-28 22:33, Jurand wrote:
>
>> Benzyna to tylko 1.8T.
>>
>> Jurand.
>
> uzasadnij
Silnik montowany od lat, sprawdzony, ekonomiczny, brak praktycznie
jakichkolwiek upierdliwych lub drogich w naprawie usterek. Bardzo żywotna
turbina, bardzo dobra dynamika samochodów z tą jednostką, podatność na
chiptuning.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.04.10 23:08 Jurand
- 01.05.10 14:33 Irokez
- 01.05.10 14:50 Olek
- 01.05.10 15:46 Jurand
- 01.05.10 20:43 Bartek
- 01.05.10 22:18 Irokez
- 02.05.10 01:02 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 02.05.10 01:55 Bartek
- 02.05.10 14:33 Jurand
- 02.05.10 14:33 Jurand
- 02.05.10 17:04 Irokez
- 02.05.10 17:26 Jurand
- 02.05.10 17:35 Irokez
- 02.05.10 21:40 Mroziu
- 03.05.10 11:10 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO