-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 2.0 HDI ?wiece ?arowe
Date: Thu, 23 Dec 2010 08:13:06 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 17
Message-ID: <ieusq3$v0c$1@news.onet.pl>
References: <ieqchh$nvp$1@inews.gazeta.pl> <ieqd3q$7jl$1@news.onet.pl>
<ieqe46$4dn$1@inews.gazeta.pl> <ier43m$5c0$1@news.dialog.net.pl>
<ies4qv$b80$1@news.onet.pl> <iesc6c$q0q$1@news.dialog.net.pl>
<iesfna$agg$1@news.onet.pl> <8...@k...swps.edu.pl>
<iesosj$9ug$1@news.onet.pl> <u...@k...swps.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1293088387 31756 213.17.193.243 (23 Dec 2010 07:13:07 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Dec 2010 07:13:07 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336947
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Sebastian Sawicki" <f...@s...edu.pl> napisał w wiadomości
news:u8c9u7-a1q.ln1@kerber0.swps.edu.pl...
> On 22.12.2010 12:53, Agent wrote:
>> To już chyba mocno zarżnięta maszyna która nie ma kompresji. Jak tylko
>> nie jest to kręcenie typu ostatnie tchnienie gdzie można liczyć
>> pojedyncze obroty rozrusznika to auto musi zapalić.
>
> przeczytaj to co napisalem odnosnie wymaganej predkosci obrotowej walu
> korbowego i reakcji sterownika silnika HDI.
Nie mogę sobie wyobraźnić aby silnik który kręci na tyle żwawo że nie można
zauważyc różnicy pomiedzy normalnym kręceniem nie zapalił z powodu za małych
obrotów. Ciśnienie na CR musi byc oczywiście odpowiednie ale to jest
zapewnione przy "jako takim" kręceniu. Jakoś tego nie czuję co piszesz. Masz
opis tego gdzieś?
Następne wpisy z tego wątku
- 23.12.10 08:15 Agent
- 23.12.10 08:32 ToMasz
- 23.12.10 08:55 Mariusz Chwalba
- 23.12.10 09:27 Tomasz Gorbaczuk
- 23.12.10 11:39 J.F.
- 23.12.10 11:54 Mariusz Chwalba
- 23.12.10 12:50 Waldek Godel
- 23.12.10 14:36 Agent
- 23.12.10 16:17 Tomasz Gorbaczuk
- 23.12.10 18:22 ToMasz
- 23.12.10 18:38 ToMasz
- 24.12.10 11:51 Filip KK
- 04.01.11 15:56 nexus6
- 04.01.11 16:00 Cavallino
- 04.01.11 16:14 nexus6
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=