-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!op
al.futuro.pl!szmaragd.futuro.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada
.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <507f2b14$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<507f2f1c$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<507fbc7e$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <507fbc7e$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: 2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów
Date: Thu, 18 Oct 2012 19:23:51 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 121018-1, 2012-10-18), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 11
Message-ID: <50803b16$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.20.255.119
X-Trace: 1350581014 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1302 83.20.255.119:53066
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469061
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Marek" <n...@e...spammer_stop> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:507fbc7e$0$1311$6...@n...neostrada
.pl...
> Jeszcze raz napiszę - to nie jest kwestia zbyt niskich obrotów - kto miał
> lub ma HDI 2.0 i ten problem będzie wiedział o co chodzi. Szarpanie
> występuje w zakresie 1500-1800 obrotów i to sa prędkosci 70-80 km/h na 5
> biegu.
Czyli tak jak Ci piszą - za nisko.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.10.12 19:56 liquidmolly
- 18.10.12 20:07 R2r
- 18.10.12 20:16 Tom N
- 18.10.12 20:51 R2r
- 18.10.12 21:10 Marek
- 18.10.12 21:16 Hinek
- 18.10.12 21:35 ToMasz
- 18.10.12 21:40 Artur Maśląg
- 18.10.12 21:49 R2r
- 18.10.12 21:56 Krzysztof Matyasik
- 18.10.12 22:00 Artur Maśląg
- 18.10.12 22:04 Marek
- 18.10.12 22:21 Artur Maśląg
- 18.10.12 22:41 Marek
- 19.10.12 07:18 Kamil 'Model
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu