eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody2.0 HDI świece żaroweRe: 2.0 HDI świece żarowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 2.0 HDI świece żarowe
    Date: Thu, 23 Dec 2010 08:02:41 +0100
    Organization: unorganized
    Lines: 45
    Message-ID: <op.vn5m6rkaa6rut4@koder>
    References: <ieqchh$nvp$1@inews.gazeta.pl> <ieqd3q$7jl$1@news.onet.pl>
    <ier1l6$kvv$1@inews.gazeta.pl> <ies4uq$bds$1@news.onet.pl>
    <op.vn3v4s0za6rut4@koder> <ieu0o7$pf$6@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.207.243.244
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1293087761 22503 91.207.243.244 (23 Dec 2010 07:02:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Dec 2010 07:02:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera Mail/11.00 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336942
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 23 Dec 2010 00:11:22 +0100, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >> Zwrócić też uwagę, czy czasami jakaś nie świeci słabiej. Albo omomierzem
    >> (do masy), czy oporności mają te same. Świeca może się kończyć, ale
    >> komputer
    >> jeszcze tego jeszcze nie rejestruje.
    >>
    > CO zrobić jak każda świeczka wskaże inną wartość oporności?

    Zapytać dalej na grupie. Albo jechać do mechanika.

    > Jaka powinna być oporność?

    Mniej-więcej taka sama. Kończenie się świecy można zaobserwować po teście
    "na żarówkę", tam się spore różnice robią.

    > Jak ma się oporność do nagaru na świecy?

    Nijak. Ale przegwizdanie omomierzem świec to 3 minuty roboty i nie wymaga
    demontażu niczego istotnego.

    [...]
    >> No i jeszcze zminy olej silnikowy potrafi daje dość duże opory
    >> rozrusznikowi
    >
    > Rozrusznik kręci się w oleju?

    Nie wiem jak u Ciebie, u mnie kręci silnikiem.

    >> - to poznasz "na słuch", że niezbyt żwawo kręci silnikiem. W takim
    >> wypadku
    >> doładować akumulator.
    >>
    > W takim przypadku ZMIENIĆ OLEJ !!!

    Dyskusyjne. Jestem raczej zwolennikiem praktyki używania klasy lepkości
    oleju przewidzianej przez producenta. Producent zaś zwykle przewiduje, że
    rozrusznik musi w różnych warunkach tym silnikiem kręcić. Jeżeli na
    doładowanym akumulatorze odpali normalnie, problem jest w okolicach
    ładowania (bo nie daje rady najwyraźniej go doładować). Jeśli nie da rady,
    to można szukać dalej.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: