  • 11. Data: 2009-06-13 07:31:19
    Temat: Re: 190kph i kontrolka oleju świeci?
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    metalbeast pisze:

    > nie, jeszcze suzą gs polatam 2 sezony bo jakoś polubiłem to moto

    Straszny masochista z Ciebie :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 12. Data: 2009-06-13 07:48:01
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 12 Jun 2009 23:54:41 +0200) ktos podajacy sie za metalbeast
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > nie, jeszcze suzą gs polatam 2 sezony bo jakoś polubiłem to moto, ale pewnie
    > nastepny będzie bandit 600 własnie. Tylko nie wiem czy naked, czy z
    > półowieką... ale na zastanowienia będzie dużo czasu :)

    Szkoda, myslalem ze bede mogl sie przyczepic, ze pisales ze zostaniesz z
    GSem dluzej, a juz szukasz nowego motocykla :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 13. Data: 2009-06-13 15:18:47
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    =
    > Szkoda, myslalem ze bede mogl sie przyczepic, ze pisales ze zostaniesz z
    > GSem dluzej, a juz szukasz nowego motocykla :)

    zawsze można się rozglądać... chyba że będę miał tyle kasy, że kupię trzecie
    moto :] ale to już lekka przesada by była chyba?

  • 14. Data: 2009-06-14 08:58:01
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    metalbeast:
    > zawsze można się rozglądać... chyba że będę miał tyle kasy, że kupię
    > trzecie moto :] ale to już lekka przesada by była chyba?

    Trzy kochanki naraz? Nie ogarnąłbyś... <;