  • 1. Data: 2009-06-12 11:24:11
    Temat: Motocykliści-Kierowcy coś pozytywnego... ;)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    statystyka złych wieści na Preclu, w tym fatalnego zachowania
    Motocyklistów jak i Kierowców strasznie mnie pognębia, dlatego
    zapragnąłem zmiany złej tendencji na drogach i w sieci... ;)

    Z życia wycięte...
    wczorajsze późne popołudnie, ulice Warszawy, przechodząca burza, a na
    niebie... tęcza... ;) śmigałem sobie Garbuskiem po Sikorskiego i widząc
    w lusterku, że z tyłu w korku jedzie motocykl z plecaczkiem (nie wiem
    jaki, ale chyba... czarny, motocykl, nie plecaczek) ;) jak zawsze
    zsunąłem się na lewo, by mnie spokojnie minął... ;)

    Ruch był naprawdę duży, do tego smagał deszcz a jednak ujrzałem rękę z
    podniesionym... kciukiem. ;) Miło... ;)
    Dojeżdżam do czerwonych świateł z Wałbrzyską na prawym z przodu stoi
    motocykl (chyba też czarny) ;), ja na lewym, aura wciąż chu...wa, zmiana
    świateł i widzę jak z przeciwnego kierunku leci wariat w puszce, który
    przecina nasz tor, by "szybciej" skręcić w Wałbrzyską.
    Kątem oka widzę ruszającego motocyklistę, ciśnienie mi się podnosi,
    gorąco na karku, bo obawiałem się, że da w palnik, by ruszyć a wątpię,
    że mógł go od razu widzieć, tak jak ja, asfalt mokry, odległość minimalna...

    Na szczęście, to ten z normalnych, bo ruszył spokojnie, zdążył zwolnić
    przed puszkarzem i wszyscy pojechaliśmy w tym samym składzie dalej...
    uff... ;)

    Aura wczoraj była porąbana, albo słońce (wtedy jechałem SenNą...), albo
    ulewa (na szczęście wracałem już Popielem - Garbus) ;)
    Na szlaku mnóstwo 2kółek, jak dobrze, że widuje się tak przytomne i miłe
    zachowanie i jak zupełnie inaczej obserwuje się drogę będąc jednocześnie
    motocyklistą jak i kierowcą... ;)
    Howgh!

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2009-06-12 21:12:16
    Temat: Re: Motocykliści-Kierowcy coś pozytywnego... ;)
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    wczoraj załatwiam sprawy skuterem na mieście.
    dorwała mnie potężna burza, leje niemiłosiernie, a ja staje kolejno na
    każdych światłach bo na czerwone trafiam,
    na trzecim z kolei skrzyżowaniu, majtki mokre, skarpetki a jakże.. tak
    sobie stoję dzeszcz wali ledwo cokolwiek widać, światło nie chce się
    zazielenić, a z boku podjeżdża babka na roweryku w katance przeciw
    deszczowej , mimo to przemoczona do suchej nitki i do mnie rzecze z
    uśmiechem na twarzy:
    "co? pada co?"
    -'no pada pada'
    i jeszcze większym uśmiechem : "ale ja to mam blisko do domu"
    wniosek:
    zawsze jest miło pogadać z pozytywna babką na skrzyżowaniu :)

    --
    Wiadro(SoldierAK)
    Grzegorz Żołnierzak

  • 3. Data: 2009-06-13 07:46:28
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    WIADRO pisze:
> [...]
    > wniosek:
    > zawsze jest miło pogadać z pozytywna babką na skrzyżowaniu :)

    Jak to dobrze mieć jednak cichsze tłumiki ;)