  • 1. Data: 2009-06-12 18:07:38
    Temat: 190kph i kontrolka oleju świeci?
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    oglądam sobie motocylke na allegro i widzę taki kwiatek
    http://photos01.allegroimg.pl/photos/oryginal/658/74
    /48/658744847_4
    fotka jest albo udawana, albo koleś na prawdę jedzie 190 i świeci się olej!?
    ktoś ma pomysł o co tu chodzi?
    http://allegro.pl/item658744847_suzuki_bandit_600_s_
    2004.html
    motocykl wygląda całkiem dobrze gdyby nie ten mały bajer z kontrolką :)

  • 2. Data: 2009-06-12 18:08:37
    Temat: Re: 190kph i kontrolka oleju świeci?
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > http://photos01.allegroimg.pl/photos/oryginal/658/74
    /48/658744847_4

    coś się link skopał do obrazka, ale zobaczcie na zegary

  • 3. Data: 2009-06-12 18:21:24
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 12 Jun 2009 20:07:38 +0200, metalbeast <p...@-...pl> wrote:
> [...]
    /48/658744847_4
    > fotka jest albo udawana, albo koleś na prawdę jedzie 190 i świeci się olej!?

    A to nie jest ,,ceremonia otwarcia''?

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 4. Data: 2009-06-12 18:28:42
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "metalbeast" <p...@-...pl> wrote in message
    > ktoś ma pomysł o co tu chodzi?

    Nowsze maszyny zaraz po przekreceniu kluczyka robia taki myk, ze im obie
    wskazowki leca do gory i opadaja spowrotem. Na drugim zdjeciu jest juz
    chwile po przekreceniu kluczyka - i widac przebieg (czego nie ma na
    pierwszej fotce "podczas jazdy 190").

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2009-06-12 18:29:44
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    wrote:

> [...]
    /48/658744847_4
    > fotka jest albo udawana, albo koleś na prawdę jedzie 190 i świeci się

    Są dwie opcje - albo facet jedzie tym banditem 190 kmh na neutralu i
    ze zwalonym olejem przy 11 krpm, albo zdjęcie jest z momentu włączania,
    kiedy silnik jeszcze nie został odpalony, ale obie wskazówki idą do
    maksimum a potem wracają.

    Sam oceń, która jest prawdopodobniejsza. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 6. Data: 2009-06-12 18:49:45
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisał w
    wiadomości news:h0u6sp$hvv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > wskazowki leca do gory i opadaja spowrotem. Na drugim zdjeciu jest juz
    > chwile po przekreceniu kluczyka - i widac przebieg (czego nie ma na

    ok, czyli wszystko gra. nie wiedziałem o takim bajerze.. Dzieki za
    wyjaśnienie.

  • 7. Data: 2009-06-12 18:51:44
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > maksimum a potem wracają.
    >
    > Sam oceń, która jest prawdopodobniejsza. :-)

    ;]
    no tak, wydało się, że nie macałem żadnego nowego motocykla :(

  • 8. Data: 2009-06-12 20:16:38
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    metalbeast pisze:

    > ;]
    > no tak, wydało się, że nie macałem żadnego nowego motocykla :(

    masz to na przykładzie:
    http://www.youtube.com/watch?v=eanNJ-1tK-Y&feature=r
    elated

    --
    ganda
    FZR 1000

  • 9. Data: 2009-06-12 21:08:05
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 12 Jun 2009 20:07:38 +0200) ktos podajacy sie za metalbeast
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    Rozgladasz sie za banditem dla siebie?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 10. Data: 2009-06-12 21:54:41
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia (Fri, 12 Jun 2009 20:07:38 +0200) ktos podajacy sie za metalbeast
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    /48/658744847_4
    2004.html

    > Rozgladasz sie za banditem dla siebie?

    nie, jeszcze suzą gs polatam 2 sezony bo jakoś polubiłem to moto, ale pewnie
    nastepny będzie bandit 600 własnie. Tylko nie wiem czy naked, czy z
    półowieką... ale na zastanowienia będzie dużo czasu :)