    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 150km/h
    Date: Mon, 23 Jul 2018 18:04:43 +0200

    W dniu 2018-07-23 o 16:15, Jacek pisze:
    > Uściślij, jak ten teren jest zabudowany. Czy tylko tablicą D-42, czy
    > faktycznie chodzą tam "staruszki i dzieci"?
    > Jak chcesz naprawdę spowolnić ruch, a nie tylko cieszyć się kar dla
    > tych, co przekraczają, to napisz do zarządcy drogi (urząd miasta,
    > dzielnicy, czy co tam u Ciebie występuje). Poproś o rogi zwalniające,
    > oni to chetnie montują.
    > Jacek

    Znak D-42 na pewno gdzieś jest - parę km wcześniej. Staruszki nie wiem,
    czy chodzą. Na pewno mieszkają po obu stronach ulicy ludzie, dużo ludzi
    i nie wszyscy są zawsze zdrowi, tylko akurat część na pewno zawsze jest
    chorych, ktoś usypia właśnie dzieci, inne dzieci uczą się w tym czasie
    do sprawdzianu, a ktoś inny pracuje w domu, bo jest np. tłumaczem,
    projektantem, pisarzem, albo zaczyna pisać doktorat i wydaje mu się, że
    we własnym mieszkaniu powinno dać się skupić. Progów na 1000% tu nigdy
    nie będzie, a przynajmniej nie za mojego życia, bo 1. nie daje się
    progów na ulicach, po których mogą jeździć autobusy (akurat tu, tylko
    nocne, ale to tak samo wyklucza progi), 2. jeżeli jednak są progi na
    ulicach, po których jeżdżą autobusy, to tzw. wyspy, które dla motorów
    nie są żadnym utrudnieniem, bo przejeżdżają między nimi.
    https://www.google.pl/maps/@52.2480121,20.9884313,3a
    ,75y,331.4h,90t/data=!3m5!1e1!3m3!1sxKZsbSgW4aOLD0zu
    H99hKQ!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3Dx
    KZsbSgW4aOLD0zuH99hKQ%26output%3Dthumbnail%26cb_clie
    nt%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D96%26h%3D6
    4%26yaw%3D331.39896%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100