  • Data: 2018-07-23 21:15:58
    Temat: Re: 150km/h
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.07.2018 o 21:10, Poldek pisze:

    > Zapierdalanie powyżej 150,- nie daje żadnych zauważalnych korzyści np. w
    > czasie dojazdu (bo co z tego, że gdzieś tam zapierdalasz 290,- jak 50 km
    > dalej i tak lądujesz w tym samym korku, co wszyscy), a daje znacznie
    > większe emisje spalin i zanieczyszczenie środowiska hałasem.

    Ale też zapierdalanie powyżej 150 jest problemem marginalnym.
    Ograniczenie Vmax do 150 tak naprawdę niewiele zmienia. Dlatego uważam,
    że to działanie pozorne. Nie żebym popierał zapierdalactwo (choć czasem
    lubię), ale o rząd wielkości większym problemem jest zwyczajowe +50% a
    nie 150+. Wiem, bo mam licznik w milach i jak jadę zgodnie z
    ograniczeniami to się nie wyróżniam;)

    Shrek