  • Data: 2010-11-05 11:39:29
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: "topek " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@k...pl <r...@k...pl> napisał(a):

    > Senatorowie chc=B1, by na autostradach mo=BFna by=B3o je=BCdzi=E6 z =

    CUT

    > http://www.motofakty.pl/artykul/bedziemy_jezdzic_szy
    bciej_na_autostradach=
    > ..html

    Problemem nei jest predkosc na polskich autostradach tylo (kolejnosc
    nieprzypadkowa).

    1. Masa chamow i skurwysynow na drogach zachowujacych sie jakby droga nalezala
    do nich.
    Ostatnio mowie na radiu jednemu pacjentowi na A4:
    "Kolego, daj mi dokonczyc manewer jak wyprzedzam sznur ciezarowek, nie
    podjezdzaj mi na 2m przy 140km/h"
    Odpowiedz:
    "spierdalaj"

    Jak tylko wjade do PL to glowna roznica jest chamstwo na drogach. Glownie
    widoczne przez to podjezdzanie pod zderzak na zasadzie
    "Ja jade, reszta ma spierdalac"
    Mentalnosc bucow ma sie dobrze w PL

    Drugim problemem jest stan techniczny polskich samochodow. Czesto oplakany.

    Trzecim problemem sa kierowcy ktorzy po autostradzie jezdza tak czesto jak ja
    chodze do lekarza. Raz w roku. Nie sa obyci z takimi predkosciami i zasadami.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy