-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 04 Nov 2010 11:26:32 +0100
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100411)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 140km/h na autostradach w PL
References: <u...@4...com>
<9...@j...googlegroups.com>
<ias9mp$j8p$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <ias9mp$j8p$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <2...@b...softax.pl>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
X-Trace: 1288866603 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27046 83.18.189.42:60332
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2322910
[ ukryj nagłówki ]Artur Maśląg wrote:
> - Boję się, że po prostu wszyscy przyśpieszą - alarmuje Jamróz. - A
> każde zwiększenie prędkości zwiększa liczbę wypadków. Podniesienie
> dopuszczalnego progu ze 130 na 140 kilometrów na godzinę sprawi, że
> liczba ofiar, które zginą w wypadkach na autostradach może wzrosnąć
> nawet o 25 procent. I przypomina, że już dziś średnia prędkość samochodu
> na polskiej autostradzie wynosi 160 km na godz., czyli o 30 więcej niż
> pozwala prawo.
>
> - Dlatego myśląc o zmianach, planujemy też uszczelnienie systemu
> monitorowania prędkości - obiecuje senator Witczak.
> </cite>
>
> Generalnie to wygląda tak, że podniesiono limit o 10km/h by 'plebs' się
> radował, a sytuacja i tak się nie zmieni.
Generalnie to wygląda tak, że pan dr inż. Jamróz jest głupi. Nic więcej
nie da się na ten temat powiedzieć, bo zaprezentowane w przez rzeczonego
dr inż. "statystyki" mają niewiele wspólnego z rzeczywistością, a wiele
wspólnego z palcem pana dr inż. z którego je wyssał.
Ta o 160km/h to bzdura totalna, a ta 4x większa śmiertelność też
śmierdzi na kilometr.
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.10 11:56 Krzysiek Kielczewski
- 04.11.10 12:21 J.F.
- 04.11.10 12:24 Marcin N
- 04.11.10 12:32 kamil
- 04.11.10 13:06 Artur Maśląg
- 04.11.10 13:11 Artur Maśląg
- 04.11.10 13:16 Adam Adamaszek
- 04.11.10 13:21 Cavallino
- 04.11.10 13:28 J.F.
- 04.11.10 13:29 Krzysiek Kielczewski
- 04.11.10 13:32 Artur Maśląg
- 04.11.10 13:35 Artur Maśląg
- 04.11.10 13:45 choczsz
- 04.11.10 13:56 masti
- 04.11.10 14:00 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=