  • Data: 2010-11-04 13:32:46
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-04 07:28, Agent pisze:

    > Pewnie - jak jedziesz raz na rok na wakacje do Zakopanego to jakoś to
    > zniesiesz. Choć tez jazda 10 h jest męcząca po naszych drogach, do tego
    > dzieci zaczynają marudzić, wszystkich bolą d.. , znaczy plecy, kierowca
    > się stresuje, przyspiesza gdzie może i masz obraz polskich kierowców - a
    > przyczyna to polskie drogi.

    Długo jeżdżę po drogach (w tym polskich), dochowałem też się potomków,
    którzy niebawem zaczną uczestniczyć w ruchu drogowym w roli
    pełnoprawnych kierowców, wiem co to zmęczenie itd. i zdecydowanie
    stwierdzę, że przyczyną debilnych zachowań nie są drogi, a
    nieodpowiedzialność kierowców i brak konsekwencji ich wcześniejszych
    debilnych zachowań na drogach. Nie chce mi się powtarzać, że żeby dać
    się złapać, to trzeba naprawdę się postarać i czekam na moment, kiedy
    wprowadzony zostanie automatyczny system nadzoru i kontroli.
    Zdaje się, że to w końcu uchwalili.

    > A jak masz tak jeździć codziennie to
    > gwarantuje że h... Cię strzeli i będziesz łamał przepisy prędkości już w
    > pierwszym tygodniu pracy

    Gwarancja bez pokrycia. Ten rzeczony ch... strzela mnie regularnie, ale
    jakoś nie powoduje pojawiania się debilnych zachowań. Inna sprawa, że
    łamanie ograniczeń prędkości to spore spektrum zachowań.

    > Oj jakiś Ty odpowiedzialny i rozsądny

    A co?