  • Data: 2011-06-07 12:22:53
    Temat: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez jaj Andrzeju, chyba nie myślisz, że sytuacja w kraju z egzaminami na
    > prawko jest normalna.

    A co jest jest nienormalnego w tym, że egzaminatorzy nie przepuszczają
    osób, którzy nie potrafią jeździć? Powinniśmy im raczej dziękować.

    > zdają po kilka razy. Cholera zdają licencjaty, magisterki, doktoraty i
    > matury a najtrudniejszym egzaminem w życiu okazuje się prawo jazdy.

    Ja nie znam nikogo, kto został w jakiś dziwny sposób "uwalony", jeżeli
    ktoś powtarzał, to miał świadomość, że faktycznie coś źle zrobił. Tak
    więc nie zdziwiłbym się, że większość tych opowieści to efekty wyobraźni.

    > Znajoma opowiadała mi o absurdach podczas egzaminu, np. próbowała ruszyć
    > z zaciągniętym ręcznym, nawet silnik jej nie zgasł bo się w porę
    > zorientowała, ale egzamin oblany - uważasz, że równiez brak jej
    > predyspozycji?

    Uważam, że mogła postarać się z lepszą bajką. Ta tylko pokazuje, że nie
    zna zasad egzaminu, które są dużo prostsze niż przepisy. Więc można
    gdybać, że decyzja egzaminatora był jak najbardziej słuszna.

    A.