  • Data: 2010-04-15 23:36:14
    Temat: Re: 120 Alf 159 dla Policji
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ludvigus" <e...@...sygnaturce> napisał w wiadomości news:

    > AR159 ma bardzo długą maskę, stabilnie się prowadzi i jest dużo
    > bezpieczniejsze, niż jakaś astra czy bravo. Dociera?!

    Nie rozumiesz.
    Chodzi o to, że ta Alfa spełnia te warunki TYLKO dlatego że ma z tyłu kufer.
    Gdyby nie miała, to by nie spełniała (tak jak np. nie spełnia Lancia Delta).

    A raczej nic by jej to nie zaszkodziło, może wręcz przeciwnie.
    Jestem dziwnie spokojny, że na torze ta Alfa nie poradzi sobie ani z Focusem
    RS, ani z Megane Sport.
    Na ulicy podobnie.

    > Coś się tak na AR uwziął?

    Uwziąłem się na wyrzucanie publicznej kasy wg widzimisie panów polucjantów.

    >Myślisz, że taka Vectra C z wideorejestratorem była dużo tańsza, niż AR159?

    Nie wiem, ale przynajmniej nie paskudziła obraz marki do której mam
    sentyment psiarskim wypełnieniem.