eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody12 Rajd GdańskRe: 12 Rajd Gdańsk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!
    testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: 12 Rajd Gdańsk
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <96bgm04fpngh.5sybfjfbj27n$.dlg@40tude.net>
    <pxp49cwu9m40$.1mhhwj0b1p8lk$.dlg@40tude.net>
    <57546af1$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <1agtg2af2cepc$.19x011rxxiu11.dlg@40tude.net>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 6 Jun 2016 09:53:28 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.1.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <1agtg2af2cepc$.19x011rxxiu11.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <57552bf7$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-188-33-92-157.play-internet.pl
    X-Trace: 1465199608 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22835 188.33.92.157:59088
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2324
    X-Received-Body-CRC: 1227816811
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2583161
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-06-06 o 09:03, Tomasz Pyra pisze:


    > No kiedyś procedura była dostosowana do kompletnego braku jakiejkolwiek
    > łączności - stosowana była na wszystkich rajdach z jakimiś Dakarami
    > włącznie.
    > Czyli pierwsza załoga która zauważy wypadek gdzie nikt z załogi nie
    > pokazuje znaku OK zatrzymuje się, prowadzi akcję na miejscu, zatrzymuje też
    > kolejną załogę którą wysyła z informacjami do najbliższego punktu SOS przy
    > trasie odcinka (w RSMP są takie co kilka km - chyba 5km).

    To ja pamiętam i procedury zawsze takie były
    jak nie było GPS.

    > Teraz zmieniono to tak, że jest GPS i wszyscy zostają na miejscu wypadku
    > naciskając czerwony przycisk na konsoli.
    > A CKR może puścić ratowników nawet pod prąd odcinka.
    >
    > Teoretycznie ok, tylko właśnie co w sytuacji kiedy nie będzie zasięgu?
    > Muszę się zebrać i napisać maila do delegata PZM ds. bezpieczeństwa.

    No właśnie co jest wtedy, kiedy opieramy organizację o GPS
    a on nagle szwankuje (np awaria podstacji i brak zasięgu na jednym odcinku)
    a poza tym wszystko hula. CKR czeka na sygnały a tu nic
    i zorientują się dopiero jak kolejna załoga nie dojedzie?
    Jak na procedury bezpieczeństwa gdzie dla życia liczą się minuty,
    to jakoś licho wygląda.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 06.06.16 19:44 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: