-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!
testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: 12 Rajd Gdańsk
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <96bgm04fpngh.5sybfjfbj27n$.dlg@40tude.net>
<pxp49cwu9m40$.1mhhwj0b1p8lk$.dlg@40tude.net>
<57546af1$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<1agtg2af2cepc$.19x011rxxiu11.dlg@40tude.net>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Mon, 6 Jun 2016 09:53:28 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.1.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1agtg2af2cepc$.19x011rxxiu11.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 28
Message-ID: <57552bf7$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-188-33-92-157.play-internet.pl
X-Trace: 1465199608 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22835 188.33.92.157:59088
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2324
X-Received-Body-CRC: 1227816811
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2583161
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-06-06 o 09:03, Tomasz Pyra pisze:
> No kiedyś procedura była dostosowana do kompletnego braku jakiejkolwiek
> łączności - stosowana była na wszystkich rajdach z jakimiś Dakarami
> włącznie.
> Czyli pierwsza załoga która zauważy wypadek gdzie nikt z załogi nie
> pokazuje znaku OK zatrzymuje się, prowadzi akcję na miejscu, zatrzymuje też
> kolejną załogę którą wysyła z informacjami do najbliższego punktu SOS przy
> trasie odcinka (w RSMP są takie co kilka km - chyba 5km).
To ja pamiętam i procedury zawsze takie były
jak nie było GPS.
> Teraz zmieniono to tak, że jest GPS i wszyscy zostają na miejscu wypadku
> naciskając czerwony przycisk na konsoli.
> A CKR może puścić ratowników nawet pod prąd odcinka.
>
> Teoretycznie ok, tylko właśnie co w sytuacji kiedy nie będzie zasięgu?
> Muszę się zebrać i napisać maila do delegata PZM ds. bezpieczeństwa.
No właśnie co jest wtedy, kiedy opieramy organizację o GPS
a on nagle szwankuje (np awaria podstacji i brak zasięgu na jednym odcinku)
a poza tym wszystko hula. CKR czeka na sygnały a tu nic
i zorientują się dopiero jak kolejna załoga nie dojedzie?
Jak na procedury bezpieczeństwa gdzie dla życia liczą się minuty,
to jakoś licho wygląda.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.06.16 19:44 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=