-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: 12 Rajd Gdańsk
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <96bgm04fpngh.5sybfjfbj27n$.dlg@40tude.net>
<pxp49cwu9m40$.1mhhwj0b1p8lk$.dlg@40tude.net>
<57546af1$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Mon, 6 Jun 2016 09:03:14 +0200
Message-ID: <1agtg2af2cepc$.19x011rxxiu11.dlg@40tude.net>
Lines: 48
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1465196638 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 692 89.77.179.152:1694
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2583158
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 5 Jun 2016 20:09:54 +0200, cef napisał(a):
> W dniu 2016-06-02 o 22:05, Tomasz Pyra pisze:
>
>> Również bardzo miło było jechać w domowym rajdzie i widzieć wiele znajomych
>> twarzy kibicujących przy trasie.
>
> Naprawdę jesteś w stanie rozpoznać kibiców? :-)
Też się dziwię, ale całkiem sporo :)
> PS
> Przeczytałem gdzieś Twój komentarz dotyczący
> dyskwalifikacji załogi, która nie zachowała procedur
> po wypadku na 9 odcinku.
> Mam pytanie: jak często zdarza się, że CKR nie widzi
> gdzie są poszczególne załogi (z powodu zakłóceń czy
> braku zasięgu sieci GSM).
> To o czym pisałeś to się zdarzyło Tobie incydentalnie na jakichś zawodach,
> które odbywały się poza zasięgiem czy to norma?
Raczej normą jest to, że są krótkie odcinki gdzie zasięgu nie ma.
Widać to na stronie wyniki.pzm.pl w zakładce mapa, gdzie podczas rajdu
można obserwować pozycje załóg. I są miejsca gdzie wszyscy "znikają" i
pojawiają się po drugiej stronie.
Mi się zdarzyło w taki sposób że wpadłem do rowu gdzie stałem 10 minut.
System po zatrzymaniu się powinien zacząć piszczeć, wymagając naciśnięcia
czerwonego lub zielonego przycisku (w zależności czy trzeba udzielić
pomocy), co się nie stało.
> W praktyce większość odcinków górskich jest przecież w terenie,
> gdzie GSM działa jak chce a ryzyko zwiedzania gwałtownie rośnie.
> Jakieś ch... te procedury wypracowano.
No kiedyś procedura była dostosowana do kompletnego braku jakiejkolwiek
łączności - stosowana była na wszystkich rajdach z jakimiś Dakarami
włącznie.
Czyli pierwsza załoga która zauważy wypadek gdzie nikt z załogi nie
pokazuje znaku OK zatrzymuje się, prowadzi akcję na miejscu, zatrzymuje też
kolejną załogę którą wysyła z informacjami do najbliższego punktu SOS przy
trasie odcinka (w RSMP są takie co kilka km - chyba 5km).
Teraz zmieniono to tak, że jest GPS i wszyscy zostają na miejscu wypadku
naciskając czerwony przycisk na konsoli.
A CKR może puścić ratowników nawet pod prąd odcinka.
Teoretycznie ok, tylko właśnie co w sytuacji kiedy nie będzie zasięgu?
Muszę się zebrać i napisać maila do delegata PZM ds. bezpieczeństwa.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=