  • 1. Data: 2010-12-28 12:20:31
    Temat: 111 111 111 VW
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    http://www.warszawa.pl/Moto/800,6608,0,1,0,0-111_111
    _111_Volkswagen.html

    Tam przemysł kwitnie, a u nas pada.
    W FSO wiatr hula po halach.
    A co z innymi (Lublin, Nysa, Jelcz, B-B, Tychy, Poznań)?

    Szuwaks

  • 2. Data: 2010-12-28 12:23:59
    Temat: Re: 111 111 111 VW
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 28 Gru, 12:20, "Szuwaks" <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Tam przemys kwitnie, a u nas pada.
    > W FSO wiatr hula po halach.
    > A co z innymi (Lublin, Nysa, Jelcz, B-B, Tychy, Pozna )?

    JA jako klient FSO od 1969 roku nie mogę doczekać ostatecznego
    bankructwa FSO za te lata poniżania i lekceważenia mnie przy kupnie,
    naprawach kolejnych FSO 125 a następnie Polonezów które kupowałem

  • 3. Data: 2010-12-28 12:39:24
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]

    > bankructwa FSO za te lata poniżania i lekceważenia mnie przy kupnie,
    > naprawach kolejnych FSO 125 a następnie Polonezów które kupowałem

    to samo było z Lublinami,
    a teraz jak ktoś chce wrócić do tego klimatu to kupuje Fiata, tyle że w
    salonie jest kulturka, a po zakupie na serwisie - nad którymi powinno pisać
    hasło "komuno wróć" - już traktują Cię 'odpowiednio' - cytaty "panie TTTM",
    "wydaje się panu", "to niemożliwe, komputer nie wykazał usterek", "u nas
    problem nie wystąpił", "poprawiliśmy styki", etc.
    dziwię się tylko, że ludzie wracają po nowe o_O

    brat

  • 4. Data: 2010-12-28 12:46:45
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "u nas problem nie wystąpił", "poprawiliśmy styki", etc.
    > dziwię się tylko, że ludzie wracają po nowe o_O

    Pamięć jest zawodna, a im to było dawniej tym lepiej wygląda we
    wspomnieniach. W PL nie ma żadnego samochodu narodowego i stąd dziwny pociąg
    to tego co było dawno i podobno piękne.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2010-12-28 12:51:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 12:20:31 +0100, Szuwaks wrote:
    >http://www.warszawa.pl/Moto/800,6608,0,1,0,0-111_11
    1_111_Volkswagen.html
    >Tam przemysł kwitnie, a u nas pada.
    >W FSO wiatr hula po halach.

    Coz chcesz - nie wyszlo nam.

    FSO na pewno bylo VW oferowane, ale czy za malo placicili, czy za duzo
    chcieli - jakos sie nie udalo.
    Postawilismy na Daewoo, a oni padli ..

    >A co z innymi (Lublin, Nysa, Jelcz, B-B, Tychy, Poznań)?

    Fiat, Volvo, Skoda .. i Opel ?

    J.

  • 6. Data: 2010-12-28 12:51:28
    Od: "marcinu" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > http://www.warszawa.pl/Moto/800,6608,0,1,0,0-111_111
    _111_Volkswagen.html

    Lepiej niech popracują nad jakością a nie ilością.

    Pozdro

    Marcin

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5738
    (20101228) __________

  • 7. Data: 2010-12-28 12:51:28
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    "tadek" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    JA jako klient FSO od 1969 roku nie mogę doczekać ostatecznego
    bankructwa FSO za te lata poniżania i lekceważenia mnie przy kupnie,
    naprawach kolejnych FSO 125 a następnie Polonezów które kupowałem
    =======

    Za komuny wszyscy wszędzie byli lekceważeni.
    Nawet Ci co kupowali za bony.

    Szuwaks

  • 8. Data: 2010-12-28 13:13:52
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > Coz chcesz - nie wyszlo nam.
    > FSO na pewno bylo VW oferowane, ale czy za malo placicili, czy za duzo
    > chcieli - jakos sie nie udalo.
    > Postawilismy na Daewoo, a oni padli ..

    A może skośni lepier smarowali?
    Może taki był scenariusz?

    > Fiat, Volvo, Skoda .. i Opel ?

    Odpowiednio? :)
    W lublinie to już chyba tylko jakieś części do Mana robią?

    Szuwaks

  • 9. Data: 2010-12-28 13:18:49
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message

    > W PL nie ma żadnego samochodu narodowego i stąd dziwny pociąg to tego co
    > było dawno i podobno piękne.

    Nie było?
    A Syrena, Polonez, Tarpan, Żuk, Mikrus -:)))))

    No zobacz jakie cacka: :)))
    www.warszawa.pl/_apache/upload/15/26/5/15265.jpg

    To z książki
    http://www.warszawa.pl/Moto/800,6545,0,1,0,0-Samocho
    dy_w_PRL.html

    Szuwaks

  • 10. Data: 2010-12-28 13:46:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 13:13:52 +0100, Szuwaks wrote:

    >A może skośni lepier smarowali?

    Znaczy sie bardziej im zalezalo ?

    >Może taki był scenariusz?

    No wiesz - na poczatku nie wygladalo to tak zle.
    Daewoo wszedl szeroko, produkcja sie rozwijala, gdyby nie kryzys w
    Azji ...

    >Odpowiednio? :)
    >W lublinie to już chyba tylko jakieś części do Mana robią?

    Ja juz stracilem rachube w tych ruchach, co nowe, co przejete :-)

    J.