  • Data: 2010-11-24 19:33:02
    Temat: Re: 11-te nie znajduj
    Od: TGor <t...@o...pyl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-11-24 17:25, GLaF wrote:

    > Na policję lub do biura rzeczy znalezionych.

    Jak jest w okolicy i wiemy gdzie (a możemy być przyjezdni).

    > Jak tuż obok jest sklep,
    > kiosk, przychodnia itp, to tam można zostawić, a na miejscu (np. na płocie)
    > zostawić karteczkę z info.

    I ogłoszenie w radiu, tak, na wszelki słuczaj... Nie przesadzasz? Nie ma
    takiego prawa, które nakazywałoby fatygowanie znalazcy. Niech ten, co
    zgubił lata po nocy i rozkleja karteczki - aż nie oberwie za nielegalne
    roziweszanie ogłoszeń. ;-)

    > Można też zostawić na miejscu zakładając, że
    > właściciel będzie szukał w miejscach, w których był.

    Najprościej.

    > Także nic nie usprawiedliwia przywłaszczenia sobie komórki.

    "Wysoki sądzie, znalazłem, prawda, ale nie mogłem odszukać właściciela
    bo zabezpieczono ją PIN. Zatrzymałem sądząc, że _właściciel_ rozwiesi w
    miejscu zgubienia karteczki z zawiadomieniem o zgubie. Np. właściciele
    psów tak robią..."

    Ja znalazłem w okolicy słuchawki do telefonu, którego i ja używam.
    Rozwiesiłem karteczki, a jakże. Właściciel się znalazł przy czym nie
    pisałem CO znalazłem. ;-) Zrobiłem tak, bo wcześniej znalazłem część do
    auta (oryginalna, serwisowa) a zagadnięty właściciel jedynego w okolicy
    francuza chciał ode mnie wydobyć informację, co niby zgubił.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."