  • 121. Data: 2010-01-16 21:45:30
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 16 Jan 2010 20:06:16 +0100, Mario <c...@s...onet.pl>
    wrote:

    > Chcesz to jedziesz 2000-2500obr, jak fantazja uderza, wciskasz gaz i
    > wszystko znika w Twoim lusterku OD RAZU aż do czerwonego pola przy
    > 6000obr, dalej automat zmienia bieg i zabawa trwa dalej.. :-)

    No to pochwal się, co Ty tam masz w tym swoim Fbody, że grasz
    najszybszego gieroja na dzielni i poza nią ;>

    r.
    _____________

  • 122. Data: 2010-01-16 21:45:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Próbujesz być zabawny? ;)

    No chciales usłyszeć fajny dźwięk z diesla, to porównujemy Vkę do Vki :P
    A powaznie, akurat 2,7HDI brzmi calkiem ladnie wewnatrz, gulgocze i
    przyjemnie mruczy - http://www.youtube.com/watch?v=OeBxaodPw3k filmik
    tego nie oddaje co prawda,ale nie jest to absolutnie dzwiek
    przypominajacy diesla.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 123. Data: 2010-01-16 21:47:20
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 16 Jan 2010 20:19:05 +0100, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > teoria mowi ze R6 nie da sie wywazyc

    Eeee?

    r.
    _____________

  • 124. Data: 2010-01-16 21:59:55
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > No to pochwal się, co Ty tam masz w tym swoim Fbody, że grasz
    > najszybszego gieroja na dzielni i poza nią ;>
    >
    > r.
    szybszego od chińskich dupowozów ;-)
    ale do najszybszego z fbody to dłuuga droga i nie o to mi chodzi. :-P

    pozdrawiam
    mario

  • 125. Data: 2010-01-16 22:10:34
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 16 Jan 2010 21:59:55 +0100, Mario <c...@s...onet.pl>
    wrote:

    > szybszego od chińskich dupowozów ;-)

    Tylko uważaj, żeby Ci jakiś skrzydlaty plastik krwi nie
    napsuł... ;>

    > ale do najszybszego z fbody to dłuuga droga i nie o to mi chodzi. :-P

    Mnie by wystarczył IIIgen z LS2+Tremec t56, tylko z zawieszeniem
    trzeba by coś zrobić.

    r.
    _____________

  • 126. Data: 2010-01-16 22:24:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Mario pisze:

    > zgadza się,
    > ale czy sport mamy na ulicach?

    Ale to nie tylko sport i jego sztuczne ograniczenia.
    Bo tu nie chodzi o to, czy lepsze R4 czy V12, bo wiadomo że V12.

    Jest jeszcze kwestia ile to będzie kosztowało, jakie nadwozie to zmieści
    i jak to wtedy będzie jeździło.

    > albo spytam inaczej:
    > czy grupowicze PMS to sportowcy? ;-)

    A ja nie wiem. Są jacyś? :)

  • 127. Data: 2010-01-16 23:21:25
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 20:16:14 +0100, Mario na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > ja to doskonale rozumiem, ale próbuje w swoich postach przedstawić inny
    > (nie tylko mój) punkt widzenia. Ktoś ma duży silnik bo lubi, prawda?
    > Cieszyłbym się jakbyś był w stanie to przyjąć. :-)

    A ten duży silnik to wszelkiego rodzaju HDi ? Czy raczej benzynowe V8 ;-) ?
    Bo jak pierwsze to jest mi obojętne, a jak drugie to tak - lubie bulgot
    big/small blocka.

    "Miłość to znaczy, że nigdy nie trzeba mówić "przepraszam". Dimitros
    Kazandzakis"

  • 128. Data: 2010-01-16 23:33:45
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 17:42:04 +0100, Artur Maśląg na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Cóż, to Twoje "też" brzmi cokolwiek śmiesznie

    Serio ? Nie wydaje mi się - pokazuję, że "szlifierka" też daje radę i nie
    trzeba się modlić do nikogo. W odróżnieniu od Godela nie staram się wmówić,
    że tylko jedne-określone silniki sa właściwe - bo nie są. Natomiast
    bezkrytyczne twierdzenie, że HDi to cudo, a wszystko inne jest be wywołuje
    u mnie negatywne wibracje. Sam nie jeźdzę ani szlifierką ani klekotem - w
    moim wozidełku jest sobie zwykła rzędowa 4, ani słaba, ani mocna - ale
    potrafię zrozumieć, że ktoś ma ochotę mieć cos innego pod maską i czerpać z
    tego przyjemność.

    > najwyraźniej podchodzisz do tego emocjonalnie, a nie merytorycznie.

    :) Owszem - ale mylisz się.

    > Różnica jest zasadnicza, ale widzą ją raczej ci, którzy mieli okazję
    > skorzystać z dobrodziejstw większych pojemności i wiertarkami się w
    > życiu najeździli.

    Najeździłem się trochę small blockiem - ale tam gdzie benzyna była tańsza
    od wody :)

    > Ekhem - możesz mi wskazać stosowne aplikacje z pojemności wskazanych?

    S2000 i TypeR ? Bo mówilismy o silnikach ca. 2l i mocy 100 K M z litra.

    "Są kobiety - kwiaty i kobiety - owoce, są też kobiety - pestki, trudne do
    rozgryzienia."

  • 129. Data: 2010-01-16 23:35:29
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 20:14:21 +0100, Mario na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > ok, tylko jaki hałas, jakie wibracje?

    Zapytaj WG.

    > Rozumiem, że jak masz 5.7 V8 to mogą być wibracje i hałas. I to
    > jest fajne.

    A czy ja gdzieś pisałem o V8 :) Odniosłem się do HDi.

    "Dziś rzeczywistą głową rodziny jest ten, kto decyduje, na jaki program
    nastawić telewizor. Peter Sellers."

  • 130. Data: 2010-01-16 23:41:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-16, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Ale to nie tylko sport i jego sztuczne ograniczenia.
    > Bo tu nie chodzi o to, czy lepsze R4 czy V12, bo wiadomo że V12.

    Zależy jakimi kryteriami oceny się posłużysz...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski