  • 111. Data: 2010-01-16 20:13:29
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Mario pisze:

    > IMHO każde benzynowe 4cyl badziewie... :-P

    Subaraki, nawet te atmosferyczne, mają dźwięk cokolwiek milszy niż
    rzędówki. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 112. Data: 2010-01-16 20:14:21
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    > Większości nie stać na takie samochody, więc kupują S2000 czy inne TypeR'y.
    >
    > Po raz kolejny - nie dopuszczasz do siebie myśli, że ktos po prostu lubi
    > takie silniki, lubi hałas, wibracje i inne - dla Ciebie - głupoty.

    ok, tylko jaki hałas, jakie wibracje?
    Już to widzę - "wibracje potężnego 1.6 hondy, potęgowane przez ogromnej
    średnicy wydech tego (jakby nie patrzeć) potwora mocy"
    Come on.. To jest jak mówienie o przestronnej, prestiżowej, ogromnej...
    kawalerce 19m2 :-)

    Rozumiem, że jak masz 5.7 V8 to mogą być wibracje i hałas. I to jest fajne.

    pozdrawiam
    mario

  • 113. Data: 2010-01-16 20:16:14
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > Nie jesteś w stanie przyjąć, że ktoś codziennie takim jeździ, bo lubi
    > od czasu do czasu posłuchać jak pracuje silnik na 8000 rpm, prawda ?

    ja to doskonale rozumiem, ale próbuje w swoich postach przedstawić inny
    (nie tylko mój) punkt widzenia. Ktoś ma duży silnik bo lubi, prawda?
    Cieszyłbym się jakbyś był w stanie to przyjąć. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 114. Data: 2010-01-16 20:19:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Jan 2010 20:14:21 +0100, Mario wrote:
> [...]
    >kawalerce 19m2 :-)
    >
    >Rozumiem, że jak masz 5.7 V8 to mogą być wibracje i hałas. I to jest fajne.

    Tylko wiesz - teoria mowi ze R6 nie da sie wywazyc i zawsze bedzie
    wibrowac, no chyba ze dodatkowymi walkami. V8 sie da.

    A halas z tlumika to tylko kwestia jego jakosci.

    J.

  • 115. Data: 2010-01-16 20:19:11
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    J.F. pisze:

    > Tylko wiesz - teoria mowi ze R6 nie da sie wywazyc i zawsze bedzie
    > wibrowac, no chyba ze dodatkowymi walkami. V8 sie da.

    A podobno R5 jest ideałem wyważenia wśród rzędówek. :P
    A co z V10 i V12?

  • 116. Data: 2010-01-16 20:23:26
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Subaraki, nawet te atmosferyczne, mają dźwięk cokolwiek milszy niż
    > rzędówki. :)

    fakt, nie dopowiedziałem że mam na myśli "rzedówki". :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 117. Data: 2010-01-16 20:24:59
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    J.F. pisze:

    > Tylko wiesz - teoria mowi ze R6 nie da sie wywazyc i zawsze bedzie
    > wibrowac, no chyba ze dodatkowymi walkami. V8 sie da.

    Wiem, wiem. Ale w praktyce to bywa różnie. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 118. Data: 2010-01-16 20:41:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Waldek Godel pisze:

    > obrótów, 2.7 HDi ma 440 Nm przy 1900 obrotów i nawet malutki 1.6 HDi
    > plasuje się blisko tego co podałem - 240 Nm przy 1705 obrotów.

    Ale akurat 1,6 HDI jest raczej mizerne jeśli chodzi o jakąkolwiek
    elastyczność. Jechać zaczyna dopiero powyżej 2000RPM, a te parametry
    wyglądają bajecznie tylko na papierze.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 119. Data: 2010-01-16 20:57:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Nie słyszałem żadnego diesla który by się jakkolwiek zbliżył brzmieniem
    > do mojej prostej benzynowej V-ki. Te lepsze po prostu nie irytują, te
    > gorsze powyżej 3000 rpm brzmią, jakby się miały rozlecieć. To ma być ten
    > rewelacyjny komfort akustyczny?

    http://www.youtube.com/watch?v=Be1tiFYROR8

    Pozdrawiam
    Pawel