  • Data: 2010-01-20 12:53:32
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: Mario <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra pisze:

    > Gdziekolwiek, byle jedno i drugie w tych samych warunkach w ramach
    > porównania.

    ok, w USA cena nowego camaro zaczyna się od 23k$, przyjmijmy 25 dla
    równego rachunku, dolar po 3zl (zaokrąglam) to daje 75kzł. Czyli
    wychodzi Ci cena nowej Megane w wersji nasłabszej :-)
    Prawdopodobnie w USA nie kupisz arcydzieła francuskiej myśli technicznej
    ale tuningując badziewie 2.0 R4 tam, które nawet kosztuje połowę tego co
    camaro (to tylko przykład, może być mustang albo Chally), wyjdzie Cię to
    drożej. Pamiętaj że tam jest o wiele bardziej rozwinięty rynek tunerski
    dla autek z V8 i jest łatwiej/taniej :-)

    > Zresztą nie ma co porównywać.
    >
    > Szybkie auto z dużym silnikiem wskakuje od razu kilka klas wyżej,
    > kosztuje zazwyczaj kilkukrotnie więcej.
    >
    > Po prostu bardziej wysilając mały silnik można zrobić tanie autko które
    > fajnie jeździ.
    > Idąc w duże silniki kończy się to dopiero jakimiś M5, Cayenne itp. itd.

    dobra, ale cały czas mówisz o nowym autku, tak? Bo już się pogubiłem, bo
    dalej piszesz o wysilaniu silnika, czyli kupujesz nowe autko i od razu
    robisz silnik na mocniejszy? To bez sensu, lepiej do takich celów mieć
    używane auto.

    pozdrawiam
    mario