  • 31. Data: 2010-03-19 09:58:56
    Temat: Re: 1000 radarow
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...pl ...

    > Fi, Ci ktorzy nie maja ze soba problemow?

    ja problemów nie mam, a piaskownice wspominam bardzo sympatycznie.

  • 32. Data: 2010-03-19 09:58:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik krzysiek82 s...@u...pl ...

    > należy więc dla przykładu nie zabraniać wyprzedzania na przejściu dla
    > pieszych? To taki przykład, jest sporo nieżyciowych przepisów to fakt
    > ale czy ich złagodzenie coś poprawi? Chęć łamania przepisów jest głęboko
    > w psychice narodu, kiedyś to była walka z okupantem teraz jest to walka
    > z zasadami i przepisami. Nieważne jakie są, ważne że da się je złamać.
    > Takie po prostu odnoszę wrażenie.

    Chcesz powiedziec, ze tam gdzie jezdzisz, wyprzedzanie na pasach jest
    rownie powszechne, jak przekraczanie dozwolonej predkosci?

  • 33. Data: 2010-03-19 10:04:10
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Budzik pisze:
    > Chcesz powiedziec, ze tam gdzie jezdzisz, wyprzedzanie na pasach jest
    > rownie powszechne, jak przekraczanie dozwolonej predkosci?

    niestety tak, jest to odcinek na wylocie ze zgierza (takie zadupie
    mieszkańcy mają kompleks mniejszości wobec miasta łodzi ale to i tak nie
    tłumaczy kretyńskiego zachowania) w stronę kutna. Linią ciągła,
    przejście dla pieszych górka, non stop jakiś debil tam wyprzedza.
    Policja się tam pojawia ale tylko w celu postawienia radaru, wystarczy
    żeby stanęli tam kawałek dalej na górce to by chociaż mogli parę praw
    jazdy pozabierać.

    --
    krzysiek82

  • 34. Data: 2010-03-19 10:27:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:Xns9D4062D6FFDCDbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Ghost g...@e...pl ...

    > ja problemów nie mam, a piaskownice wspominam bardzo sympatycznie.

    Zadziwiajace, nie mam jakichs silnych wrazen z tego okresu, ktore bylby sens
    wspominac.

  • 35. Data: 2010-03-19 10:41:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Policja się tam pojawia ale tylko w celu postawienia radaru, wystarczy
    > żeby stanęli tam kawałek dalej na górce to by chociaż mogli parę praw

    Po pierwsze - to jednak nie jest norma. Przekraczaja predkosc prawie
    wszyscy. Wyprzedzaja na pasach tylko niektórzy.
    Po drugie powyższy opis powinien jednak sugerować (samo IMO to obisz) ze do
    zmiany w tym aspekcie nie sa przepisy tylko działania służb.

  • 36. Data: 2010-03-19 11:28:34
    Od: mw <m...@g...com>

    On 18 Mar, 11:49, "neelix" <a...@w...pl> wrote:
    [...]
    > To co wyczynia PO zawsze zwalają na unię. Jakby mogli to na Polskę
    Nie tylko PO, akurat w tym przypadku uogólnienie na wszystkich
    polityków jest jak najbardziej na miejscu.

  • 37. Data: 2010-03-19 11:50:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...pl ...

    > Zadziwiajace, nie mam jakichs silnych wrazen z tego okresu, ktore
    > bylby sens wspominac.

    :)
    ja mam, choc przyznaje, ze duzo z opowiadan osób, które wtedy mną się
    opiekowaly.

  • 38. Data: 2010-03-19 12:04:57
    Od: temp <n...@n...pl>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik temp n...@n...pl ...

    > wszło ci tak z własnych przemyslen, ze fotoradary bda nas przed powyzszym
    > chronic czy uwierzyłes lektorowi z U Pirat?

    Nie wiem co Ci wyszło z twoich. Ja za niczym się nie opowiadam, sensownym
    czy nie. Uważam tylko, że poziom k..restwa na drogach jest tak wysoki, że
    wg. mnie może by pomogło z 1000 nieoznakowanych patroli i łojenie mandatów
    (niekoniecznie wysokich) na lewo i prawo aż przestanę widywać co 0,5 km
    kolejnego idiotę na drodze. Apele tu nie pomogą, każdy jak zapłaci 3 razy w
    miesiącu mandat to może wreszcie zacznie myśleć, że inni też chcą żyć albo
    po prostu - że nie ma już na mandaty.
    pozdrawiam
    m.

  • 39. Data: 2010-03-19 12:50:15
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D3FCB6A2CF1Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > nasuwa sie tylko jedna mysl:
    > ty bys ironi nie zauwazył, nawet jakby staneła za tobą i kopnęła cie w...
    > ;-)

    Wiesz co? Ja pierniczę pogięte ironie. Nie zamierzam domyślać się i
    rozszyrowywać czyichś stanów emojonalnych.
    neelix

  • 40. Data: 2010-03-19 12:55:51
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "mw" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 18 Mar, 11:49, "neelix" <a...@w...pl> wrote:
    [...]
    >Nie tylko PO, akurat w tym przypadku uogólnienie na wszystkich
    >polityków jest jak najbardziej na miejscu.

    Ale ci najbardziej i najgłośniej obiecywali, że będzie przepięknie i
    normalnie, a jak wyszło każdy widzi. Beznyna ponad 4,50 i cena nie spadnie.
    "Irlandczycy" nie wracają, bo nie mają po co. Jakoś za poprzedników było
    lepiej i spokojniej.
    neelix