  • Data: 2019-07-10 12:37:09
    Temat: Re: 1000+
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.07.2019 o 12:19, Kris pisze:

    > Nawet iść nigdzie nie trzeba
    > Wystarczy zgłosić przez epuap

    Skoro tak mówisz.. Osobiście jeszcze tego sposobu nie praktykowałem.

    > W tym ze nie można zarejestrować pojazdu bez wizyty w urzędzie(przez epuap
    chociażby) A osobiście iść mi się tam nie chce dlatego jeden pojazd mam ciągle nie
    zarejestrowany. Groźba kary 1000zł pewnie mnie zmobilizuje;)

    Tu akurat lenistwo itp względy wchodzą w rachubę.. A w sytuacji w której
    ja się znajduję, otóż kiedyś przy wódzie lekkomyślnie fikcyjnie nabyłem
    auto. Co teraz ze mną - tego auta dawno już nie ma a jako właściciel mam
    płacić jakieś kary za jego niezarejestrowanie? Należy dodać że w czasie
    spisywania tej umowy nie było obowiązku rejestracji zakupionego pojazdu.