  • Data: 2019-07-12 12:14:48
    Temat: Re: 1000+
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.07.2019 o 13:20, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Alez ciagle jest zarejestrowanym pojazdem

    No i co z tym robią? najwyraźniej znowu komuś zabrakło wyobraźni przy
    tworzeniu przepisu..

    > To nadal urzad ma w rejestrze dane nowego wlasciciela, jesli stary
    > zglosil sprzedaz.
    > Chyba ze nie zglosil.
    > Albo go scigna po 10 latach i powie ze sprzedal, ale nie pamieta komu
    > ani gdzie polozyl mowe.
    > Albo zglosil, ze sprzedal Iwanowi Kuzniecowowi ...

    Czyli ni mniej ni więcej sugerujesz że pojazd nie jest rejestrowany na
    podstawie wydania tablic i przypisania nowego nazwiska do pojazdu tylko
    na podstawie umowy kupna-sprzedaży, w tym wypadku - kupna bez wiedzy
    nabywcy?

    > Ale ponieważ kupil auto zarejestrowane, to ma zarejestrowane, i musi
    > placic OC :)

    Nie, zarejestrowane będzie na niego jak dostanie nowe tablice i
    odnotowane zostanie wszystko w WK.

    > a) kara za brak OC - tylko jakos urzad nie chce przekazac danych o
    > braku polisy do UFG.
    >   Albo suweren nie chce aby urzad chcial :-)
    >
    > b) w KW zdaje sie jest jakis ogolny przepis pozwalajacy ukarac za
    > nieprzestrzeganie porzadku na drogach i IMO pasuje idealnie, ale o ile
    > wiem, to sie nie stosuje.
    >
    > c) 1000zl ... jak przepis wejdzie
    >
    > d) jak zeznasz, ze rozebrales - kara za rozebranie i zdaje sie jakas
    > oplata srodowiskowa (~500zl)
    >
    > e) podatek drogowy, jak na nowo wprowadza

    Perspektywy tylko takie że wziąć bańkę benzyny i w proteście dokonać
    samospalenia. Gdzie są ci moi Obywatela rzecznicy??? Ale chyba naciągasz
    rzeczywistość, przynajmniej w punktach 'c, d, e". Jak wejdzie to "prawo"
    nawet w Polsce nie działa wstecz. Co do punktu "d" to nic nie
    rozbierałem i tak zeznam.

    > O tyle moga zmienic, ze jak poprzedni wlasciciel powiadomil o sprzedazy,
    > to urzad mogl juz do tej teczki nie zagladac.
    >
    > A teraz te komputery szybko wyszukaja beneficjentow 1000+

    To przecie chyba oczywiste że zgłosił że sprzedał.  Pytanie tylko co
    dalej z tym autem, bo w automatyczną rejestrację na nowego właściciela
    na podstawie umowy kupna-sprzedaży jakoś ciężko mi uwierzyć.

    > Wiec musisz sie zastanowic - zezlomowales, sprzedales Iwanowi,
    > rozbiles w Rumunii/Serbii/Albanii ... a moze "juz sie nie nadawalo do
    > jazdy, stalo na parkingu, kiedys zniklo, to pomyslalem ze SM
    > odholowala ... i teraz to jej klopot" :-)
    >
    > J.

    Zrobiłem budę dla psa, ew atrapę reklamową.