    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: 10 wiecej zabija ale jezdzimy szybciej wiec bezpieczniej...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 2 Oct 2015 21:57:07 +0200

    Dnia Thu, 1 Oct 2015 16:00:31 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/897096,jazda-p
    olska-jak-lamac-przepisy-i-nie-stracic-uprawnien.htm

    > po zmianie przepisów duzo wiecej kierowców przekracza predkosc ale jednak
    > jest bezpieczniej...
    > A ponoc 10 wiecej zabija... To jak to jest? :)

    Ja tam mysle, ze to po prostu blad pomiarowy.
    To niemozliwe, aby tak drastycznie zmienily sie wyniki.

    Moze wybrali mniej zakorkowane drogi, moze inne godziny, moze drogi te
    same, ale sie odkorkowaly, bo obok otwarli autostrade. Moze dawniej
    zbyt jawnie mierzyli.

    No chyba ze kierowcy przestraszeni mozliwoscia utraty PJ zaczeli
    uzywac Ryska czy Yanosika i teraz sie nie boja troche przekroczyc :-)

    J.