  • Data: 2014-12-25 14:16:34
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 grudnia 2014 13:53:29 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    że słyszał strzały albo że jest wypadek to policja może przyjechać jako ostatnia.

    > Nie... To ty sugerujesz, że policja do zgłoszenia o strzelaninie nie ma
    > powodu się spieszyć i może sobie spokojnie przyjechać ostatnia. Ja mam
    > przeciwne zdanie - policja powinna się pojawić jak najszybciej, a cała
    > reszta powinna podjąć jak najdłuższe kroki w przeciwnym kierunku.

    > A to spoko - w sumie skoro już strzelali, to może w ogóle nie warto
    > policji powiadamiać?

    pobiły się na noże. Po co do takich szybko dojechać?

    > Po to, żeby na przykład nie było płaczu, że policja nie zareagowała, a
    > przypadkowy przechodzień dostał kosę (nie mówiąc już nic o samych
    > uczestnikach - bo wcale nie jest takie oczywiste, że zasłużyli ka kosę
    > wbitą w klatkę piersiową - pamiętaj, że jak dostaniesz wpierdol, to może
    > się okazać, że byłeś uczestnikiem bójki).
    >
    > Sorry ja wolę jak policja zgarnia nożowników najszybciej jak się da, a
    > nie biegają sobie oni radośnie po okolicy wymachując kosami. Akurat tu
    > mieli jak najbardziej powód, żeby się spieszyć.
    >
    > Shrek

    Tez jestem zdania żeby Policja zgarniała wszystkich zagrażających innym i sobie jak
    najszybciej. Ale nie może przy okazji narażać niewinnych czy nie związanych ze
    sprawą, jak ten przejechany na pasach. Stara dobra zasada mówi że im komuś bardziej
    się spieszy tym ostrożniej powinien jechać. Przez ten wypadek nie dojechali. Czy
    kurwa tak trudno to zauważyć? Cała akcja z kogutami, uprzywilejowaniem itp poszła się
    zwyczajnie jebać. Wynik akcji. Jednemu z nożowników inny obciął palce, pieszy nie
    żyje, ranny kierowca samochodu, zniszczony samochód, w akcję ratunkową zaangażowane
    dodatkowe może potrzebne w innym miejscu środki, ludzie, sprzęt.