eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody10 mniej nie wystarczyłoRe: 10 mniej nie wystarczyło
  • Data: 2014-12-21 20:39:26
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:m775tj$592$1@node1.news.atman.pl...
    > On 2014-12-21 02:21, Pszemol wrote:
    >
    >> Aby zmniejszyć ilość wypadków z pieszymi trzeba robić
    >> więcej bezkolizyjych skrzyżowań gdzie ruch pieszy jest
    >> kierowany innymi torami niż ruch kołowy (przejścia
    >> podziemne, kładki nad drogą,
    >
    > Sorry, ale chyba cię posrało. Piesi mają kilometrami dookoła chodzić,
    > i to jeszcze po kładkach i norach dla szczurów, bo ty masz ból dupy z
    > przepuszczeniem go przez przejście dla pieszych?

    Nie "ja" tylko potok samochodów palących benzynę i zatruwających
    powietrze - nie chcemy aby jazda w mieście była jeszcze bardziej
    start-stop-start niż już jest- wystarczająco dużo już auta palą benzyny
    w takich warunkach w porównaniu do spalania na trasie...
    Weź pod uwagę, że dla pieszego dużo mniej energii jest potrzebne
    aby się zatrzymać na 5 sekund przed przejsciem i puścić 3 samochody
    niż te 3 samochody stop-start i za chwilę znowu stop-start i tak w kółko.
    Chodnik jest dla pieszych, jezdnia dla samochodów - jeśli pieszy
    chce przejść przez jezdnię to powinien poczekać aż samochody
    przejadą i zrobi się miejsce a nie odwrotnie - nie histeryzujmy, proszę.
    A jak są ruchliwe skrzyżowania i dużo samochodów utrudniających
    znalezienie wolnego miejsca do przejścia to wtedy robi się światła...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: