  • 11. Data: 2009-10-02 13:28:39
    Temat: Re: 1 października - CLIP nadal z zerem
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    vari wrote:
    > Mimo że 30 września weszła w życie nowelizacja rozporządzenia o Planie
    > Numeracji Krajowej dopuszczająca zniknięcie zera z prezentacji

    Przetestowałem Nietiowe telefÓny w fabryce - wybierają zarówno z zerem jak i
    bez zera, komunikatu brack. Na komórkach wyświetla się bez zera.

    --
    Ślązak

  • 12. Data: 2009-10-02 13:35:45
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Tomasz Śląski wrote:

    > Przetestowałem Nietiowe telefÓny w fabryce - wybierają zarówno z zerem
    > jak i bez zera, komunikatu brack. Na komórkach wyświetla się bez zera.

    Wyświetlanie to powinieneś w drugą stronę sprawdzić :-) Z komórki na fiksa.

    Warszawski Aster: wybieranie bez zera niedopuszczone. CLIP przychodzi z
    zerem. Dzień jak codzień :-(

    M.

  • 13. Data: 2009-10-02 13:59:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > Warszawski Aster: wybieranie bez zera niedopuszczone. CLIP
    > przychodzi z zerem. Dzień jak codzień :-(

    Hehe. U mnie w domu przedwczoraj raz w wariancie z zerem byl
    magnetofon i rozlaczylo, poza tym dzialaja obie wersje.

    Za to w pracy jest centrala, ktora pozwalala zawsze wybierac tylko
    lokalnie, bez zera, wraz z dodaniem kierunkowego do numeru pojawila
    sie - bo musiala - mozliwosc dzwonienia na 022... (i jeszcze w ktoryms
    momencie na 0800, ale to niewazne). Zgadnijcie, co sie dzieje, jak sie
    teraz probuje zadzwonic do Krakowa czy na komorke bez zera 8-).

    MJ

  • 14. Data: 2009-10-02 20:22:52
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości

    > Przetestowałem Nietiowe telefÓny w fabryce - wybierają zarówno z zerem
    > jak i bez zera, komunikatu brack. Na komórkach wyświetla się bez zera.

    Przed chwilą wykonałem próby:
    1. Fuck-Fuck
    2. Sferia
    3. Gadu-telefon
    4. Domowy w Tepsie (EWSD)

    1-2, 3-2, 4-2 - prezentacja zawsze z zerem,
    2-1, 2-3, 3-1, 4-1, 1-3, 4-3 - prezentacja zawsze w formacie
    +4822xxxxxxx,
    1 - umożliwia wybranie wyłącznie bez zera, gdy się wybierze z zerem, to
    pyszczy, że z mojego numeru nie można się połączyć, ale dodaje, że
    numery międzymiastowe wybierać bez zera.
    2, 3, 4 - działa z zerem i bez zera, nie wpływa to na rezultat
    prezentacji.
    Połączeń na 4 nie wykonywałem - aparat Uniden Exai918 prezentuje numer
    własny (choć centrala wysyła prezentację). Mam jeszcze jeden aparat z
    callerID (łotewski TA-303, on dobrze pokazuje), ale te próby zrobię
    później trochę.

    --
    "E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
    (C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;

  • 15. Data: 2009-10-03 00:39:44
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    Dnia Thu, 1 Oct 2009 07:30:09 +0200, vari napisał(a):

    > Mimo że 30 września weszła w życie nowelizacja rozporządzenia o Planie
    > Numeracji Krajowej dopuszczająca zniknięcie zera z prezentacji _NIE PÓŹNIEJ
    > NIŻ_ 15 lutego 2010_, to nie zmieniono tego u mnie, mimo że funkcjonują dwa
    > schematy wybierania.
    > Słowa "nie później niż" zastąpiły sztywny termin podany w poprzednim
    > rozporządzeniu (15 lutego).
    > Czyli teraz zero z identyfikacji można zlikwidować od zaraz. Ja bym to
    > zrobił tam gdzie centrale umożliwiają wybieranie wg. dwóch schematów.
    > A mogą wszystkie oprócz DGT, któej jeszcze nie sprawdzałem (a sprawdzę i
> [...]

    A to rozporządzenie dotyczy VoIP? Bo GG Nagłos na chwilę obecną akceptuje
    tylko z zerem numery.
    --
    www.baseciq.org
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z

  • 16. Data: 2009-10-03 11:56:28
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Baseciq" <n...@b...org> napisał w wiadomości
    > A to rozporządzenie dotyczy VoIP? Bo GG Nagłos na chwilę obecną
    > akceptuje
    > tylko z zerem numery.

    Hmm... wybierałem i z zerem, i bez zera, brało obie wersje... ale zaraz
    sprawdzę, może od tamtej pory zmienili?
    Łyka obie formy. Spod którego GG próbujesz? ja mam najnowszy, z
    autoaktualizacjami... Chyba sam dodaje/obcina co trzeba, z numeru, bo w
    pasku okienka niezależnie od formy mam np. +4822xxxxxxx i wybieranie
    idzie.

  • 17. Data: 2009-10-03 13:30:18
    Od: Ślązak <s...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Wyświetlanie to powinieneś w drugą stronę sprawdzić :-) Z komórki na
    > fiksa.

    Patrzyłem na tepsianym fiksie - z plÓsa przychodzi z zerem.

    --
    Ślązak

  • 18. Data: 2009-10-04 00:31:51
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    Dnia Sat, 3 Oct 2009 13:56:28 +0200, Sempiterna napisał(a):

> [...]
    > autoaktualizacjami... Chyba sam dodaje/obcina co trzeba, z numeru, bo w
    > pasku okienka niezależnie od formy mam np. +4822xxxxxxx i wybieranie

    Próbuję z bramki SIPowej. Pewnie ktoś zmodyfikował dialplan tylko dla
    klienta GG, a sipowych klientów już nie. BTW, jak w nowym GG jest VoIP w
    ogóle zrealizowany? Stary wygląda na IAXa, a nowego jakoś nie spieszę się
    instalować...

  • 19. Data: 2009-10-07 18:34:53
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 3 Paź, 15:30, Ślązak <s...@k...org.pl> pisze...

    > Patrzyłem na tepsianym fiksie - z plÓsa przychodzi z zerem.

    Od dzisiaj (7.10.09) Ipfon daje CLIP-a już bez zera ale to trochę NTG.

    Ircys