eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,9 dCiRe: 1,9 dCi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl
    !unt-exc-02.news.neostrada.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,9 dCi
    Date: Mon, 17 Sep 2012 10:20:29 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 35
    Message-ID: <k36mh2$uep$1@news.dialog.net.pl>
    References: <3r1jpekfsowm.1vulvcs3mbb8q$.dlg@40tude.net>
    <k34gtk$n0a$1@usenet.news.interia.pl> <k36fvt$rva$1@speranza.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-152-231.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1347870050 31193 78.8.152.231 (17 Sep 2012 08:20:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Sep 2012 08:20:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:15.0) Gecko/20120824
    Thunderbird/15.0
    In-Reply-To: <k36fvt$rva$1@speranza.aioe.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2466075
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-09-17 08:29, omega_fan pisze:
    >>> Czy teraz kazdy diesel daja taka dynamike, czy 1,9 dCi to chlubny wyjatek?
    >>
    >> Ten silnik jest w wersjach od 82KM do 130KM, przy czym bardzo łatwo go
    >> dochipować dla +1/4 mocy więcej (a co wiele ważniejsze - do wiele lepszej
    >> charakterystyki). Nie jest też najnowszy, następcą jego jest 2.0dci i ten
    >
    > Taaa jasne, se doczipuj o 1/4 więcej mocy, ciekawe co na to powie
    > sprzęgło. Po pierwsze, silniki 1.9 dCi F9Q, montowane na przykład w
    > Lagunach II, rzadko kiedy trzymają serię. Osobiście znam Lagunę II która
    > na hamowni wypluła 105 KM, tuner powiedział że to normalne w tych
    > silnikach. Po małym wzmocnieniu do 130 KM (przypominam seria nominalnie
    > 120) jedzie dobrze, kopci akceptowalnie - ale sprzęgło po 160 kkm mówi
    > że już ma dosyć. Jakakolwiek próba powyżej 130 KM i 300 Nm kończyła się
    > dymieniem jak stary parowóz i uślizgiem sprzęgła od 4 biegu w górę.

    A ja się spotkałem z przypadkiem, kiedy gość wiele oczekiwał (okolice
    150KM) po tuningu. Jednak jak się okazało, jego sprowadzona zza Odry
    Laguna, nie miała silnika 120KM, lecz jego 100-konną wersję.
    Rejestrowana w Polsce była przez handlarza i w DR i KP widniał wpis... 88kW.
    Wyglądało to tak, jakby paniusia w WK "się pomyliła" na życzenie
    znajomego handlarza.

    > Odpowiadając na pytanie autora, przejedź się Passatem albo Golfem 1.9
    > TDI 130 KM, nawet nie podkręconym - to dopiero zobaczysz.
    >

    Nie wiem co takiego zobaczy, ale wiem co usłyszy - niesamowicie
    hałaśliwy klekot.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: