  • Data: 2011-06-28 10:04:02
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "PM" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten sam.

    to tylko twoja opinia.

    > Co masz do tranzystora? Jak wg. ciebie powinien się po polsku nazywać,
    > hmm? Tylko proszę - nie wyjeżdżaj mi z triodami i podobnymi.

    nic nie mam to ty nie lubisz obco brzmiacych słów

    > Masz na myśli potencjometr lub opornik regulowany?

    http://portalwiedzy.onet.pl/119209,,,,reostat,haslo.
    html

    > A jakie to ma znaczenie?

    podstawowe, to znaczy że jest róznica między naftą i naftą.

    > I bez dodawania jest to poprawne określenie, w odróżnieniu tej obrzydliwej
    > "kerozyny".

    wcale nie jest obrzydliwa, ja nawet lubię jej zapach.

    > Na benzynę lotniczą też sobie wymyśliłeś jakieś dziwaczne, kalekie słowo,
    > czy "benzyna" ci wystarczy?

    tak wymyśliłem, będzie to mniej więcej brzmiało tak: "benzyna lotnicza"
    przypominam że okreslenie "nafta lotnicza" tez było dla mnie strawne
    sama nafta - albo slangowe albo niewystarczające
    i tyle.
    kerozyna mi ładnie pasuje bo tego określenia w innym kontekście niż lotniczy
    się nie używa.