  • Data: 2011-07-07 18:16:41
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-27 12:04, Filip KK pisze:

    > To kup sobie A6 z 3 litrową benzyną V6, będzie Ci palił dokładnie tyle
    > samo a będziesz miał dużo większą moc.

    nie było takiego silnika w C4, co najwyżej 2.8 V6 i pali średnio 1-2
    litry więcej od 2.6...

    > Poczytaj sobie linki, które wkleiłem w poprzednim poście. Jakimś cudem
    > innym też spalał 12 litrów w mieście. Nie wiem czemu się tak dziwicie
    > wszyscy... To przecież normalny wynik dla niezajeżdżonej 3 litrówki.

    no i jeszcze w automacie (jak pisałeś) - masz fantazję... 12 litrów to
    mi pali przy spokojnej jeździe, jak mu trochę cisnę to 15 spokojnie...
    czymś te koniki musisz nakarmić, więc 3 litrowe V6 >200KM na pewno nie
    spali 12 litrów, fizyka się kłania, chyba że auto ma zrąbany regulator
    mieszanki, lub ficzer w postaci odłączanego zapłonu i paliwa od
    cylindrów przy spokojnej jeździe (chyba coś takiego w Saabie było ale
    nie pamiętam)... Generalnie - nie pierdziel błagam. Ciekaw jestem ile Ci
    pali przy spokojnej jeździe tym 3 litrowym automatem - pewnie 9 po
    mieście (buahhahaha)....