eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe? › Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
    sk.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Sat, 25 Jun 2011 01:46:40 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 72
    Message-ID: <iu386r$4vl$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <iu1khg$8sq$1@mx1.internetia.pl>
    <u...@4...com>
    <iu2mru$oqj$1@inews.gazeta.pl> <iu2q6o$put$1@news.onet.pl>
    <iu36vs$j19$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-78-26.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1308959771 5109 77.253.78.26 (24 Jun 2011 23:56:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jun 2011 23:56:11 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <iu36vs$j19$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378971
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "kogutek"
    >
    >> W dniu 2011-06-24 21:00, s...@W...gazeta.pl pisze:
    >> > jerzu<t...@p...onet.pl> napisał(a):
    >> >
    >> >> On Fri, 24 Jun 2011 11:04:59 +0200, DoQ<p...@g...com>
    >> >> wrote:
    >> >>
    >> >>> A jeśli diesel nie ma świec żarowych?
    >> >>
    >> >> Tym gorzej dla diesla. Wg kogutkowych rewelacji nie ma prawa
    >> >> działać.
    >> >> A działa.
    >> >>
    >> >>
    >> > Gwarantuję Ci że współczesny diesel z wykręconymi świecami żarowymi
    >> > i
    >> > zaślepionymi otworami po nich nie będzie działał prawidłowo. Dla
    >> > Ciebie
    >> > działanie to że się obraca, zużywa paliwo i wylatują z niego
    >> > spaliny. Dla mni
    >> e
    >> > działanie to trzymanie wszystkich parametrów w granicach
    >> > tolerancji.
    >> >
    >> A ja Ci gwarantuję że będzie działał prawidłowo - po rozgrzaniu do
    >> optymalnej temperatury pracy.
    >> Świeca żarowa w nowoczesnym dieslu ma za zadanie po 1 - ułatwić
    >> zapłon
    >> na zimno, po 2 ułatwić rozgrzanie do temperatury pracy, po 3
    >> ustabilizować pracę zimnego silnika.
    >> Po jakimś czasie po rozgrzaniu świeca nie ma najmniejszego znaczenia
    >> i
    >> wpływu na pracę silnika diesla.
    >> Przypominam - silnik diesla to silnik o zapłonie samoczynnym !!,
    >> gdzie
    >> zapłon wtryśniętej ropy jest od temperatury sprężonego powietrza.
    >>
    >> Pozdrawiam !
    > Jednemu już poradziłem żeby policzył ile ciepła daje świeca żarowa. Z
    > twoich
    > punktów tylko pierwszy jest częściowo prawdziwy. Ułatwia bo paliwo ma
    > się od
    > czego zapalić a nie dlatego że podgrzewa powietrze. Bo powietrze
    > podgrzewa
    > sprężanie. Ale i tak za mało żeby uboga mieszanka ze stu procentową
    > pewnością
    > się od niego bezbłędnie i za każdym razem zapaliła. Nie ma żadnego
    > wpływu na
    > rozgrzanie do temperatury pracy. Tak przy okazji do temperatury pracy
    > czego,
    > silnika, ogrzewania kabiny czy spirali zapalniczki. Według wierzeń
    > ludowych
    > jak silnik odpali to prąd do świec jest wyłączony i swieca stygnie.
    > Rozgrzewanie silnika trwa wielokrotnie dłużej niż odpalenie. Chcesz
    > powiedzieć
    > że przez świece płynie prąd dotąd aż silnik osiągnie nominalną
    > temperaturę pracy?

    KARTA CHARAKTERYSTYKI OLEJ NAPĘDOWY
    Karta charakterystyki wg rozp. MZ z dnia 3 lipca 2002r. (Dz.U.Nr. 140,
    poz.1171)
    Data aktualizacji 10.09.2004
    Strona 5 z 9

    Temperatura zapłonu : nie niższa niż 56*C
    Temperatura samozapłonu : 270*C

    słownie dwieście siedemdziesiąt stopni C, a jak już sam zdązyłeś się
    dowiedzieć powietrze podczas sprężania osiąga?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: