-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
sk.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Date: Sat, 25 Jun 2011 01:46:40 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 72
Message-ID: <iu386r$4vl$1@mx1.internetia.pl>
References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
<itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
<5...@4...com>
<o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
<iu1khg$8sq$1@mx1.internetia.pl>
<u...@4...com>
<iu2mru$oqj$1@inews.gazeta.pl> <iu2q6o$put$1@news.onet.pl>
<iu36vs$j19$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-78-26.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1308959771 5109 77.253.78.26 (24 Jun 2011 23:56:11 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jun 2011 23:56:11 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <iu36vs$j19$1@inews.gazeta.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378971
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "kogutek"
>
>> W dniu 2011-06-24 21:00, s...@W...gazeta.pl pisze:
>> > jerzu<t...@p...onet.pl> napisał(a):
>> >
>> >> On Fri, 24 Jun 2011 11:04:59 +0200, DoQ<p...@g...com>
>> >> wrote:
>> >>
>> >>> A jeśli diesel nie ma świec żarowych?
>> >>
>> >> Tym gorzej dla diesla. Wg kogutkowych rewelacji nie ma prawa
>> >> działać.
>> >> A działa.
>> >>
>> >>
>> > Gwarantuję Ci że współczesny diesel z wykręconymi świecami żarowymi
>> > i
>> > zaślepionymi otworami po nich nie będzie działał prawidłowo. Dla
>> > Ciebie
>> > działanie to że się obraca, zużywa paliwo i wylatują z niego
>> > spaliny. Dla mni
>> e
>> > działanie to trzymanie wszystkich parametrów w granicach
>> > tolerancji.
>> >
>> A ja Ci gwarantuję że będzie działał prawidłowo - po rozgrzaniu do
>> optymalnej temperatury pracy.
>> Świeca żarowa w nowoczesnym dieslu ma za zadanie po 1 - ułatwić
>> zapłon
>> na zimno, po 2 ułatwić rozgrzanie do temperatury pracy, po 3
>> ustabilizować pracę zimnego silnika.
>> Po jakimś czasie po rozgrzaniu świeca nie ma najmniejszego znaczenia
>> i
>> wpływu na pracę silnika diesla.
>> Przypominam - silnik diesla to silnik o zapłonie samoczynnym !!,
>> gdzie
>> zapłon wtryśniętej ropy jest od temperatury sprężonego powietrza.
>>
>> Pozdrawiam !
> Jednemu już poradziłem żeby policzył ile ciepła daje świeca żarowa. Z
> twoich
> punktów tylko pierwszy jest częściowo prawdziwy. Ułatwia bo paliwo ma
> się od
> czego zapalić a nie dlatego że podgrzewa powietrze. Bo powietrze
> podgrzewa
> sprężanie. Ale i tak za mało żeby uboga mieszanka ze stu procentową
> pewnością
> się od niego bezbłędnie i za każdym razem zapaliła. Nie ma żadnego
> wpływu na
> rozgrzanie do temperatury pracy. Tak przy okazji do temperatury pracy
> czego,
> silnika, ogrzewania kabiny czy spirali zapalniczki. Według wierzeń
> ludowych
> jak silnik odpali to prąd do świec jest wyłączony i swieca stygnie.
> Rozgrzewanie silnika trwa wielokrotnie dłużej niż odpalenie. Chcesz
> powiedzieć
> że przez świece płynie prąd dotąd aż silnik osiągnie nominalną
> temperaturę pracy?
KARTA CHARAKTERYSTYKI OLEJ NAPĘDOWY
Karta charakterystyki wg rozp. MZ z dnia 3 lipca 2002r. (Dz.U.Nr. 140,
poz.1171)
Data aktualizacji 10.09.2004
Strona 5 z 9
Temperatura zapłonu : nie niższa niż 56*C
Temperatura samozapłonu : 270*C
słownie dwieście siedemdziesiąt stopni C, a jak już sam zdązyłeś się
dowiedzieć powietrze podczas sprężania osiąga?
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.11 01:51 Bugatti
- 25.06.11 01:51 Przemysław Czaja
- 25.06.11 02:19 kogutek
- 25.06.11 02:22 kogutek
- 25.06.11 02:26 Przemysław Czaja
- 25.06.11 02:34 kogutek
- 25.06.11 02:41 kogutek
- 25.06.11 10:35 jerzu
- 25.06.11 10:59 J.F.
- 25.06.11 10:53 Jaroslaw Berezowski
- 25.06.11 11:15 J.F.
- 25.06.11 11:27 Przemysław Czaja
- 25.06.11 11:31 Przemysław Czaja
- 25.06.11 12:06 Olo
- 25.06.11 12:07 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
Najnowsze wątki
- 2024-07-18 Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
- 2024-07-19 Re: Zgody...
- 2024-07-19 Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- 2024-07-18 ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- 2024-07-19 Co z Fideltronikiem?
- 2024-07-18 Zamiana aku żelowych w UPS na LiFePo4
- 2024-07-19 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-07-19 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-19 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-19 Poznań => UX/UI Designer <=
- 2024-07-19 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-07-19 Ryga => Junior NOC Engineer <=
- 2024-07-19 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-07-19 Warszawa => International freight forwarder <=