  • 251. Data: 2010-08-17 09:07:42
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    news:i4d9tr$8rf$1@node1.news.atman.pl...

    > lista nie byla lista priorytetow. Sadze, ze dla kazdego ta lista moze
    > troszke inaczej wygladac (kolejnosc). Jednak jezeli chodzi o nieuchronnosc
    > to dla mnie faktycznie na pierwszym miejscu
    >
    > Jak kulawo zaparkuje i zawsze dostane 50 zlotych mandatu to po chwili juz
    > nie bede tego robi jak za kazdy taki wybryk bedzie mandat.

    Chyba, że będziesz miał dochodu 4000 PLN na dzień, wtedy "możliwość"
    zaparkowania gdzie Ci się podoba w sytuacji, jak Ci się będzie spieszyć,
    będzie jak najbardziej do rozważenia.

    Jurand.

  • 252. Data: 2010-08-17 09:36:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2010 09:07:42 +0200, Jurand wrote:

    >Chyba, że będziesz miał dochodu 4000 PLN na dzień, wtedy "możliwość"
    >zaparkowania gdzie Ci się podoba w sytuacji, jak Ci się będzie spieszyć,
    >będzie jak najbardziej do rozważenia.

    Chyba ze dodatkowo zaczna auto wywozic lub blokade zakladac, wtedy
    bedzie ci sie spieszylo taksowka :-)

    J.

  • 253. Data: 2010-08-17 09:49:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > W dniu 2010-08-16 12:19, Jakub Witkowski pisze:
    > (...)
    >
    > Mam wrażenie, że niedokładnie przeczytałeś co napisano wcześniej.
    > Raz, ze system musiałby być uszczelniony

    To najpierw uszczelnij system, a potem pogadamy ;)

    Oczywiście ogólnoświatowo, no bo jak traktować obywatela Monako który w
    Polsce pełni społecznie funkcję prezesa przedsiębiorstwa. A jeździ
    samochodem wypożyczonym mu przez fundację im. jego nazwiska?

    Aha... No i oczywiście zgodnie z wyżej podanymi założeniami nie potrzeba
    tu żadnego sędziego - wszystko odczytujemy z tabelek "uszczelnionego"
    systemu.

    Więc ile wynoszą jego zarobki (wszystkie "uszczelnione" informacje masz
    powyżej)?

  • 254. Data: 2010-08-17 10:24:47
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Można. Niestety w swoim krótkim życiu jeszcze o takiej osobie nie
    słyszałem,
    > nie czytałem, nie znam. Z prostego powodu - to jest zajebiście ciężkie do
    > zrealizowania. Nie wchodzi w grę posiadanie wyłącznie nieruchomości, bo
    nie
    > będziesz miał pieniędzy chociażby na jedzenie. Poza tym od razu się
    dojebie
    > do Ciebie jakiś US, dlaczego nie czerpiesz dochodu z wynajmu. Można mieć
    > same pieniądze, ale tylko skończony debil będzie je trzymał w innym
    miejscu

    nie umiesz zakumac ze nikt przy zdrowych zmyslach nie ma miliarda w
    nieruchomosciach zarejestrowanych na siebie ?? Kazdy ma spolki do ktorych
    naleza nieruchomosci. A spolka swoj zysk opodatkowuje jako sama spolka. Ty z
    tego nie musisz miec nic

    Icek

  • 255. Data: 2010-08-17 10:33:47
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > naleza nieruchomosci. A spolka swoj zysk opodatkowuje jako sama spolka. Ty

    Jeśli ktoś ma spółki, to jest pewnie ich udziałowcem. Jeśli jest
    udziałowcem - zapewne ma jakiś dochód z tego tytułu, skoro spółka wykazuje
    zysk. Poza tym znam osoby, które mają parę dobrych baniek w nieruchomościach

  • 256. Data: 2010-08-17 12:03:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jurand

> [...]
    > jedzenie. Poza tym od razu się dojebie do Ciebie jakiś US, dlaczego nie
    > czerpiesz dochodu z wynajmu. Można mieć same pieniądze, ale tylko
    > skończony debil będzie je trzymał w innym miejscu niż bank. A jak są w
    > banku - to masz odsetki, a więc i dochód. Można się uprzeć i dać je na
    > nieoprocentowane konto - no ale to już zakrawa o zupełny brak mózgu, a
    > ludzi, którzy się dorobili dużych pieniędzy, raczej nie można posądzać o
    > to, że pozwolą sobie na to, aby pieniądze na nich nie zarabiały (nawet w
    > minimalny sposób). Dlatego Twoja teoria jest naciągnięta jak guma w

    To że Ty czegoś nie widziałeś nie oznacza, ze tego nie ma. Ja zetknałem
    się z wieloma osobami, którym nic nie brakuje, a dochodów żadnych (już
    albo przez pewien czas) nie mają. Po za tym nawet jeżeli ktoś nawet ma
    jakieś minimalne dochody, np. z procentów na lokacie bankowej, to i tak
    ich wysokość ma się nijak do jego rzeczywistej zamożności.

    --
    ignorance is bliss

  • 257. Data: 2010-08-17 12:03:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jurand

> [...]
    > wykazuje zysk. Poza tym znam osoby, które mają parę dobrych baniek w
    > nieruchomościach zarejestrowanych na siebie...

    Nie musi sobie wypłacać dywidendy, bo i po co? A zysk spółki to nie to
    samo co dochód jej udziałowców.

    --
    ignorance is bliss

  • 258. Data: 2010-08-17 12:05:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Moze, ale to sie praktycznie nie zdarza.

    Zdarza się, zresztą nie o to chodzi. Jeśli ma miliard na koncie i
    formalnie np. 5 tys. dochodu miesięcznie to wysokość mandatu określona na
    podstawie tego dochodu będzie miała się nijak do jego faktycznej
    zamożności.

    --
    ignorance is bliss

  • 259. Data: 2010-08-17 13:02:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jakub Witkowski

    > A to niestety dotyczy dokładnie każdego systemu karania, za wyjątkiem
    > jedynie automatów - choć i do nich pewnie byłyby jakieś "dojścia"...

    Im bardziej wirtualne wykroczenie zagrożone wysoką karą wykrywane w
    dodatku na niskim szczeblu tym większa szansa na takie akcje.

    --
    ignorance is bliss

  • 260. Data: 2010-08-17 13:03:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    > Aha... No i oczywiście zgodnie z wyżej podanymi założeniami nie potrzeba
    > tu żadnego sędziego - wszystko odczytujemy z tabelek "uszczelnionego"
    > systemu.

    To są jakieś chore utopie. Fascynujące, że dorosły człowiek wypisuje
    takie głupstwa.

    --
    ignorance is bliss