  • 141. Data: 2010-08-16 10:53:01
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Osobne, dobrze wyposazone cele aby więzień czuł się nie gorzej niż w
    > domu to same się wybudują?

    ale nie mozna zrobic tak, ze jak chcesz podwyzszony standard jest za doplata
    ??

    W cenie masz zwykla cele ale jak chcesz cos lux to placisz jak za hotel

    Icek

  • 142. Data: 2010-08-16 10:54:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

    > ale nie mozna zrobic tak, ze jak chcesz podwyzszony standard jest za doplata
    > ??
    > W cenie masz zwykla cele ale jak chcesz cos lux to placisz jak za hotel

    Aha, do tego jeszcze mozliwosc zamownienia dziwki i szampana.
    Moze ustalmy jedno - to ma byc wiezienie czy wczasy?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 143. Data: 2010-08-16 10:56:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

    > nie, nie moge sie zgodzic.
    > Dla przestepcy, ktory spedzil polowe zycia za kratkami pobyt w wiezieniu
    > jest mniejsza kara niz dla np. kwasniewskiego czy walesy (choc oni jeszcze
    > nie dysponuja miliardami)

    Przeczytaj jeszcze raz to co napisalem.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 144. Data: 2010-08-16 10:57:27
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

  • 145. Data: 2010-08-16 10:59:19
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ale ogarniasz różnicę pomiędzy grzywną a pozbawieniem wolności?

    jedno kara i drugie kara.

    Jedna bardziej dotkliwa ale ciagle kara

    Icek

  • 146. Data: 2010-08-16 10:59:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:
    > np. za zabicie wspolnika

    Aaa no to wiele wyjasnia, w takim razie luksus i specjalne przywileje w
    pierdlu naleza mu sie jak psu buda.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 147. Data: 2010-08-16 11:00:36
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Tzn. uczciwie zarobil i poszedl siedziec za kombinowanie czy kierowanie
    > grupa przestepcza? - ROTFL.

    np. za zabicie wspolnika

    Icek

  • 148. Data: 2010-08-16 11:01:52
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Cena benzyny od zarobków? Może i nie.
    >
    > Koszt przejechania 1 km autem, które lata pod 300 km/h jest
    > najczęściej kilka razy wyższy niż auta "normalnego" (Opel
    > Astra, VW Golf itp).
    >
    > IMO ktoś, kto takim autem jeździ i tak dużo więcej oddaje
    > do budżetu w podatkach niż przeciętny kowalski.
    > To mandaty też ma płacić kilka razy wyższe?

    a moze to auto z wypozyczalni ?

    Zaplacil 1000 euro bo chcial sie przejechac "bolidem" ??

    Icek

  • 149. Data: 2010-08-16 11:06:15
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Przeczytaj jeszcze raz to co napisalem.

    przeczytalem:

    uwazam to za bzdure i podtrzymuje, ze:

    "Dla przestepcy, ktory spedzil polowe zycia za kratkami pobyt w wiezieniu
    jest mniejsza kara niz dla np. kwasniewskiego czy walesy (choc oni jeszcze
    nie dysponuja miliardami)"

    Masz jakis argument merytoryczy na obalenie mojej teorii j/w ?

    Icek

  • 150. Data: 2010-08-16 11:07:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Aug 2010 10:57:27 +0200, Icek wrote:

    >nie, nie moge sie zgodzic.

    Tak jest. Moze dla posiadacza logana pod blokiem to jeszcze jest
    dotkliwa, ale dla niektorych - praca lepsza niz na wolnosci, zona nie
    zrzedzi, tesciowa daleko - lepiej niz w wojsku :-)

    >Dla przestepcy, ktory spedzil polowe zycia za kratkami pobyt w wiezieniu
    >jest mniejsza kara niz dla np. kwasniewskiego czy walesy (choc oni jeszcze
    >nie dysponuja miliardami)

    Walesa troche odsiedzial, choc juz wtedy byly wiezienia zwykle i dla
    elity :-)

    J.