  • 131. Data: 2010-08-15 21:55:46
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-08-15 21:26, to pisze:

    > Żarty sobie robisz? Dla człowieka obracającego miliardami coś takiego jak
    > kasa na jedzenie to problem rzędu załatwienia piątaka dla zwykłego
    > człowieka. Księgujesz gdzieś każdego piątaka? Zresztą nawet gdyby ów
    > miliarder kwoty tego rzędu wykazał, to i tak mandat obliczony na tej
    > podstawie miałby się nijak do jego rzeczywistej zamożności.

    Sugerujesz, że każdy posiadacz dóbr materialnych (w tym
    nieruchomości i dzieł sztuki) wykazuje bieżące przychody na
    poziomie biedaka ?

    Jeśli ktoś ma nieruchomości za miliony - to i obraca milionami ...

    6008

  • 132. Data: 2010-08-15 22:02:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > A wiesz ze mozesz nagrywac na pamieci flash czytnikiem kart SD/CF, czy
    > kupujesz specjalna nagrywarke?

    Kupuje specjalnie nagrywarkę i to nie jedną, ale dwie i trzecią malutką.

    --
    ignorance is bliss

  • 133. Data: 2010-08-15 22:10:29
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 20:47:35 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > LOL - Twoja za to jest doskonale związana z tematem.

    Podobnie jak i twoja, tak to możesz się przekomarzać w piaskownicy.
    Zwróciłem przedpiścy uwagę, bo "to" zręcznie dyskutuje, tyle że adwersarzy,
    w tym i ciebie, ma kiepskich.

    Ewentualna odpowiedź pozostanie bez odbioru, bo szkoda na ciebie czasu.

    AK

  • 134. Data: 2010-08-15 22:12:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Kupuje specjalnie nagrywarkę i to nie jedną, ale dwie i trzecią malutką.

    I pozniej nagrywasz kupujką?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 135. Data: 2010-08-15 22:24:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-15 22:10, Andrzej Kubiak pisze:

    > Podobnie jak i twoja, tak to możesz się przekomarzać w piaskownicy.
    > Zwróciłem przedpiścy uwagę, bo "to" zręcznie dyskutuje, tyle że adwersarzy,
    > w tym i ciebie, ma kiepskich.

    Dobre, słowa w dyskusji nie wypowiedział, za to pięknie się pokazał :)
    Jak widać odwagi koledze brakuje, ale to dość typowe.

    > Ewentualna odpowiedź pozostanie bez odbioru, bo szkoda na ciebie czasu.

    Bez żalu - z osobami, które się tak zachowują dyskusji się nie
    prowadzi.

  • 136. Data: 2010-08-15 23:22:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    J.F. pisze:

    > Po czym sprawdza czym jedzie, ktory to mandat i posiadacze nowych
    > mercedesow placa 500zl gotowka na miejscu :-)

    A ci z listy Forbes od razu zostawiają auto ;)

  • 137. Data: 2010-08-16 02:36:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > I pozniej nagrywasz kupujką?

    Później czuję się oszołomiony nagromadzeniem gratów i idę po radę do
    futrzaka. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 138. Data: 2010-08-16 09:50:03
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-08-13, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    > Nie większy - tylko (przykładowo) 10 % zarobków miesięcznych ...
    > Czyli TAKI SAM ..
    >
    > Nieprawdaż ?

    To może mandat zostawiający sto złotych na koncie. Taki sam ;-)

    Krzysiek Kiełczewski

  • 139. Data: 2010-08-16 10:49:55
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A ile podala na picie ? Bo nieruchomosciami nie da sie jezdzic, a
    > dzielami sztuki to tylko inzynierskiej :)
    >
    > Utrzymanie nieruchomosci kosztuje, ubezpieczenia tez, wiec zapewne ma
    > calkiem wymierne przychody, godne pozazdroszczenia.

    moze miec zestaw spolek, ktore maja pokazne dochody a on zyje tylko z
    rocznej dywidendy

    Glupota jest posiadac nieruchomosci za miliard i robic to wszystko jako DG

    Icek

  • 140. Data: 2010-08-16 10:51:41
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Sugerujesz, że każdy posiadacz dóbr materialnych (w tym
    > nieruchomości i dzieł sztuki) wykazuje bieżące przychody na
    > poziomie biedaka ?
    >
    > Jeśli ktoś ma nieruchomości za miliony - to i obraca milionami ...

    tak, majac miliardy w nieruchomosciach mozna miec na PIT wpisane 0 (zero)

    Icek