  • Data: 2010-08-19 14:55:18
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Człowieku, czy Ty nie masz przykładów innych niż ze środowiska jakichś
    > meneli? Podaj mi jeden przykład, OSOBIŚCIE Ci znanego człowieka, który "za
    > nic" został zatrzymany i wsadzony za kratki. Ot taka zwykła pomyłka. Ma to

    sprawa przed Wroclawskim wydzialem karnym VW 1238/08. Jak chesz to Ci dam
    ksero uzasadnienia.

    (prolog)Mialem kiedys taka sprawe. Chyba w 98 roku. Zgasł mi slinik na
    skrzyzowaniu pod Makro na Bielanach. Wjechal we mnie autobus jadacy pod
    pradu na zakazie ruchu aut pow 3,5 tony. Werdykt: "utrata kontroli nad
    pojazdem". ZOstalem oznaczony jako winny.

    (zdarzenie)
    W 2008 roku jade sobie po miescie. Widze pod muzem narodowym radiowóz. Stoi
    na srodku a kierowca nie moze odpalic auta. Z racji takiej, ze musze go
    wyminac w sposb niezgodnyz przepisami (musze przejechac przez ciagla linie)
    trabie na niego aby zdawal sobie sprawe z tego jaki manewr wykonuje.

    Radiowóz daje się odpalić. Zaczyna sie pogon. Lapia mnie pod galeria
    dominikanska. Podchodza i jeden z burakow stwierdza: "Nie trabi sie chuju na
    policje. Widzielismy jak przejechales na czerwonym. Nie bedzie mandatu.
    Bedzie sad."

    Nastepnie na przesluchaniu przez funkcjonariusza Sujke na komisariacie W-w
    Rakowiec policja na mnie krzyczy, proponuje badania psychiatryczne (mam
    wszystko nagrane, nagranie dolaczylem do prokuratury).

    Sad (sygn j/w) uznaje mnie _niewinnym_ wskazujac na fakt, klamstwa
    policjantow (mialem nagranie, nie rozstaje sie z komorka). podpiera sie
    jeszcze opinia bieglego

    Mając prawomocne rozstrzygniecie wraz z uzasadnieniem w mojej sprawie
    skladam zawiadomienie w pierwszej kolejnosci do komendanta. Dostaje
    odpowiedz od w tamtym czasie "I zastepcy komendanta miejskiego policji
    Staniława Urbańczyka", ze moze zarzuty sa "niezrozumiale". A na zarzut o
    wyzywanie od psychicznych odpowiedz "Ponadto z relacji wskazanego przez Pana
    policjanta wynika, iż w trakcie pobytu w komisariacie proponował Panu
    chwilowe przerwanie czynności w powyższej sprawie lub skorzystanie z pomocy
    lekarskiej. Jednak wypowiedziane w tym kontekście słowa podyktowane były
    Pana zachowaniem i emocjonalnym pobudzeniem, a nie złośliwością lub brakiem
    kultury". (I-s-0510/200/2009/KD z dn. 8 czerwca 2009 roku)

    Dobrze, że wydział wewnętrzny się tym zainteresował i sprawa po grudzie ale
    jakoś leci. Tylko dzięki nagraniu na któym idioci przyznali, że mnie
    wrabiają i fałuszują dokumenty. A zaczelo sie od czego? Od trabienia na
    radiowoz.

    Co bedzie jak na nastepny raz takiemu jak ja powiedza: "widzielismy jak
    chuju chcesz nam dac 100 zlotych za odstapienie od czynnosci". Co wtedy
    bedzie? Paka na 3 miesiace.

    Icek