  • Data: 2010-08-19 14:18:02
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście, że ktoś może tak powiedzieć i co się dzieje dalej? Policja Cię
    > zatrzymuje, składasz wyjaśnienia i jeśli nie ma na to dowodów, że zrobiłeś
    > czyn zabroniony, to muszą Cię wypuścić. Potem Ty składasz sprawę o
    > pomówienia przeciwko temu, który tak a nie inaczej powiedział i
    występujesz
    > o zadośćuczynienie finansowe.

    hy hy. Niestety nie. Najpierw skladasz skarge na niezasadne zatrzymanie.
    Masz na to 7 dni od daty doreczenia CI protokolu o zatrzymaniu. Nastepnie
    sad to rozpatruje. Niestety sad nie sprawdza zasadnosci zarzutow a jedynie
    zasadnosc zatrzymania tj czy podczas zatrzymania na podstawie przypuszczen
    policja moga podjac decyzje o zatrzymaniu.

    Raz na milion sad stwierdza, ze zatrzymanie bylo niezasadne. A bez tego nie
    otwiera Ci sie droga do odszkodowania.

    Mialem tak 26 marca 2008 roku. Spoldzielnia napisala do mnie pismo wzywajace
    do otworzenia mieszkania w zwiazku z remontem kapitalnym instalacji wodnej.
    Ja odpisalem, ze chetnie ale najpierw chce poznac zakres prac jakie SM chce
    wykonac w moim mieszkaniu (odrebna wlasnosc). Nie dostalem odpowiedzi. W
    dniu wyznaczonym przez SM przyszlo 5 gosci do mnie do mieszkania. Nie
    wpuscilem ich. Zlozyli wiec na policji zawiadomienie, ze im grozilem,
    jednego chwycilem za gardlo i podnioslem jedna reka (wazyl 85 kilo),
    zlamalem kregosłup i wyciąłem rury wodne o wartosci 1500 złotych. Zostałem
    zatrzymany. Siedziałem 30 godzin. Gdy w końcu wyszło co i jak komendant
    osobiście zaproponował mi, że odwiezie mnie do domu.

    Skarga na zasadność zatrzymania została odrzucona gdyż policjanci działali w
    dobrej wierze bo w końcu ktoś złożył zawiadomienie.

    Złożyłem zatem zawiadomienie o zawiadomieniu o niepopełnionym przestępstwie
    przez Michała Dembowego pracownika lokalnego MPEC. Zostałą umożona gdyż Pan
    Michał użył sformuowania, że to "najprawdopodobniej" ja i nie widział kto
    wyciął rury, a wartość szkody podał na oko. Okazało się, że udokuemtowana
    szkoda nie przekracza 3 złotych. Sprawa o złamanie kręgosłupa zakończyła się
    poprzez dokonanie obdukcji pobitego w której nie stwierdzono żadnych obrażeń
    (zapraszam na rozprawe w sprawie cywilnej sygnatura Ic1150/09 (W-w))

    Wysokosc odszkodowania nie moze byc z kosmosu. Musisz ja tez udowodnic czyli
    jak zabrali Cie w piatek wieczorem a oddali w poniedzialek przed switem to
    trudno jest udowodnic, ze poniosles jakakolwiek strate. Karmili Cie, miales
    cieple miejsce.

    > Ty nie mieszaj do prostych spraw mediów, czy też zajebistej policji,
    której
    > specoddziały potrafią zabić bogu ducha winnych obywateli tylko dlatego, że
    > pomylili ich z gangsterami. My tu dyskutujemy o normach, a nie o odchyłach
    > od norm.

    > Wypuścili go? Wypuścili. Odpoczął sobie, wytrzeźwiał, wszystkim na dobre
    > wyszło.
    > Gdyby nie był to menel, to po 24 godzinach wyszedłby z więzienia, bo
    > zadzwoniłby do prawnika i po temacie. ALE nikt mu nie kazał obierać zawodu
    > "menel" ;)

    no ale wychodzimy z zalozenia, ze prawo ma po rowno traktowac obywateli.
    Czemu menel nie wychodzi a bogaty ma wyjsc?? A czemu w dodatku tak jest ? Bo
    bogatego stac na prawnika.A kto mu odda za tego prawnika ?

    I nie mow, ze podaje jakies wyimaginowane przypadki. Prawo musi obowiazywac
    w kazdym czasie a nie tylko przypadki standardowe. Niestandardowe to
    wsadzamy do wiezienia bez procesu ba sa niestandardowe.

    > Ale TO JEST MARGINES przypadków trafiania za kratki. Nie rób z tego
    > normalnego zjawiska, występującego na codzień.

    ale to wystepuje kazdego tygodnia. Czemu margines ma byc poszkodowany

    Tak samo jak wiekszy margines ma u nas wiecej niz miliard zlotych.

    > Oczywiście i ma taką możliwość. ALE jakby nie był najbiedniejszy,
    możliwości
    > miałby większe. To jest NORMA. Zarabiasz - wydajesz. Nie zarabiasz - nie
    > możesz wydawać. CZEGO w tym nie rozumiesz?

    Ale najbiedniejszy jest najbiedniejszy z wyboru ?? W takim razie wycofac te
    wszystkie zasilki, renty, zapomogi. Niech wezma dupe do roboty i zarabiaja

    Icek