    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Date: Thu, 19 Aug 2010 11:41:30 +0200

    news:i4ij22$4ki$1@node1.news.atman.pl...

    > ale akurat trafiles kula w plot. Rynek adwokatow w naszym kraju nie jest
    > wolnym rynkiem. Sa oni skupieni w zamknietych izbach i nie ma tam mowy o
    > konkurencji. Wszyscy jada po stawce najwyzszej ustawowej.

    Aha, gadaj mi jeszcze. Czego dotyczą stawki ustawowe? ;)

    > I tu wlasnie widac, ze masz male doswiadczenie. Moze sie trafic, ze
    > policja
    > Cie zabiera bo ktos powiedzial, ze jestes grozny przestepca. I podawalem
    > takie przypadki, ze sie zdarzaja. To nie jest tak, ze policja zabiera
    > tylko
    > winnych.

    Oczywiście, że ktoś może tak powiedzieć i co się dzieje dalej? Policja Cię
    zatrzymuje, składasz wyjaśnienia i jeśli nie ma na to dowodów, że zrobiłeś
    czyn zabroniony, to muszą Cię wypuścić. Potem Ty składasz sprawę o
    pomówienia przeciwko temu, który tak a nie inaczej powiedział i występujesz
    o zadośćuczynienie finansowe.

    > Wez np. takie porwanie tej laski nad morzem. Najpierw szukali goscia z
    > recznikiem. Pozniej media trabily, ze juz go zatrzymali i siedzi w pace, a
    > po paru dniach, ze jednak nie ma zwiazku z porwaniem bo sledczy doszli do
    > wniosku, ze na plazach widuje sie duzo wiecej niz jeden recznik.

    Ty nie mieszaj do prostych spraw mediów, czy też zajebistej policji, której
    specoddziały potrafią zabić bogu ducha winnych obywateli tylko dlatego, że
    pomylili ich z gangsterami. My tu dyskutujemy o normach, a nie o odchyłach
    od norm.

    > I taki pijaczyna (bo bylo podane, ze sie zataczal) menel mial kase na
    > obrone
    > ?? Nie mial. A byl winny ?? _Nie byl_.

    Wypuścili go? Wypuścili. Odpoczął sobie, wytrzeźwiał, wszystkim na dobre
    wyszło.
    Gdyby nie był to menel, to po 24 godzinach wyszedłby z więzienia, bo
    zadzwoniłby do prawnika i po temacie. ALE nikt mu nie kazał obierać zawodu
    "menel" ;)

    > Trafienie za kratki gdy jest sie niewinnym sie zdarza (przebywasz w zlym
    > miejscu o zlej godzinie i sie trafia)

    Ale TO JEST MARGINES przypadków trafiania za kratki. Nie rób z tego
    normalnego zjawiska, występującego na codzień.

    > na
    > na
    >
    > nie ale w przypadku obrony w procesie karnym najubozszy i najbiedniejszy
    > tez
    > musi miec mozliwosc obrony nawet gdy go na to nie stac

    Oczywiście i ma taką możliwość. ALE jakby nie był najbiedniejszy, możliwości
    miałby większe. To jest NORMA. Zarabiasz - wydajesz. Nie zarabiasz - nie
    możesz wydawać. CZEGO w tym nie rozumiesz?

    Jurand.