  • Data: 2011-11-24 20:50:53
    Temat: Re:
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-22, HeniekMogiłko <h...@h...he> wrote:

    > No dobra to Ty. Ale może wyjasnisz mi postępowanie innych (przynajmniej
    > spróbujesz). Dlaczego po niemieckiej stronie można jechac w kolumnie, a
    > po polskiej zaczyna się głupie wyprzedzanie?

    Po polskiej nie ma zakazu. Dokladnie to samo co w Polsce, dzieje sie na
    kazdej niemieckiej autostradzie z dwupasmowkami wlacznie gdzie nie ma
    zakazu. Ten niemiecki kawałek A12 do ringu jest o tyle specyficzny, że
    to strzelnica gdzie sie niemal co zjazd czai policja albo BAG i na
    zagranicznych poluje. Osobówką też nie polecam tam przekraczac
    predkosci.

    Kazdy duzy chce jechac swoim tempem a taka kolumna rowna do
    najwolniejszego (zwykle ruska albo germanca w cystrernie). 10km/h przy
    9h jazdy to duzo - godzina gratis ;)
    Do tego droga nie jest płaska i jedne auta wchodza pod gore szybciej,
    inne wolniej. Hamowanie pod gorke do 70 co kilka km raczej nie odbija
    sie dobrze ani na spalaniu ani na predkosci ani na samopoczuciu.

    Tam sie jedzie na tempomacie zwykle a jak ktos ze slabszym silnikiem
    albo duzo ciezszym ladunkiem jedzie przed tobą to wierz mi, ze jak
    najszybciej chcesz go miec za sobą ;) On jedzie na tempomacie ale ty za
    nim juz musisz co chwile zmieniac predkosc.

    --
    WildS