  • Data: 2011-11-25 09:44:15
    Temat: Re:
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-25, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> wrote:

    > Blokujcie osobówki to się dorobicie jeszcze więcej zakazów
    > wyprzedzania...

    a co, osobowka swieta krowa a ciezarowka od obwiniania o wszystko co złe
    na drodze? Nieraz mnie przyblokowała jakas swieta osobowka przez nie
    zjechanie na skrajny lewy na 3 pasmowej wiec nie mam skrupułów na 2
    pasmowych aczkolwiek zwykle czekam na lukę w pociągu osoboweka.

    Więcej zakazów od niemca po benelux to ciezko by było wcisnąć.
    Skonczy sie po prostu tym, ze kierowcy beda te zakazy łamac bo kara nie
    jest az tak wysoka a i przy dobrym wywiadzie na CB niekoniecznie złapia
    ;)

    --
    WildS