-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Arek <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re:
Date: Wed, 23 Nov 2011 09:01:46 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 133
Message-ID: <jai99b$f2j$1@inews.gazeta.pl>
References: <4ec6cb6c$0$8460$65785112@news.neostrada.pl>
<ja6i54$808$1@usenet.news.interia.pl>
<19vecqwhfw1k6.9f9ppzp7txmf$.dlg@40tude.net>
<s...@n...istnieje>
<jo51yxgtblqs$.14t2ytb8z4h39.dlg@40tude.net>
<jab3e3$fou$1@inews.gazeta.pl>
<x8wvefcts1sj.1j27gecy3a5k8$.dlg@40tude.net>
<jab564$kpb$1@inews.gazeta.pl> <s...@m...org>
<jabbp2$a4e$1@inews.gazeta.pl> <jabcmv$5rm$1@news.mm.pl>
<4ec94f6c$0$5796$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@m...org>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jadlec$j1m$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jadpi7$3bd$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jag09q$5qm$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jag71o$opm$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
NNTP-Posting-Host: gate.forrest.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1322035307 15443 83.238.97.130 (23 Nov 2011 08:01:47 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Nov 2011 08:01:47 +0000 (UTC)
X-User: kazik.ucho
In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
Thunderbird/8.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2415570
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-11-22 14:42, Krzysiek Kielczewski pisze:
> On 2011-11-22, Arek<a...@a...pl> wrote:
>
>>>> Pieszy musi mieć świadomość, że łazi przy drodze krajowej, gdzie jest
>>>> spory ruch. Na zachodzie się da, więc dlaczego u nas to nie jest
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>>> możliwe? A tam wypadków jest znacznie mniej. Więc prawdopodobnie Twój
>>>> sposób myślenia jest błędny.
>>>
>>> Możesz mi wskazać gdzie na zachodzie są drogi z wysokim limitem na
>>> drodze z pieszymi i wyjazdami z posesji co dwadzieścia metrów?
Nadal nie rozumiem, przecież o tym piszę, tam się takich cyrków nie
robi. Droga krajowa to krajowa. U nas drogę krajową traktuje się jak
lokalną. Co ma wpływ na prędkość poruszania i bezpieczeństwo.
A dokładnie w odwrotnej kolejności, ma to wpływ na bezpieczeństwo, więc
idioci od zarządzania drogami, zwiększają ograniczenia. Co oczywiście
nic nie daje. Więc nazywa się kierowców przestępcami. Przykład Niemiec i
innych krajów pokazuje, że da się to zrobić dobrze.
>> Przecież to wpada do jednej kasy. No dobra, SM miejska zgarniała do
>> gminy. Zgarniała, bo już nie będzie. Kasa jest na tyle duże, że
>> przejmuje to ITD.
>
> SM dalej będzie zgarniać i dalej do kasy miejskiej. Po za tym ponownie:
> nie myl działań SM/SG/ITD z działaniami zarządców dróg. To zarządca
> drogi ustawia ograniczenia, zmienia układ pasów, rysuje wysepki i tak
> dalej.
Pytanie jak długo. Przecież nie mogą stawiać nowych bez pozwolenia, a
obecne będą skontrolowane. Więc to kwestia czasu jak ITD przejmie
wszystko. Może FR na lokalnych zostawią.
>>>> A drogami
>>>> krajowymi również można się sprawnie przemieszczać i o tym pisze. A Ty
>>>> musisz zrozumieć, że droga krajowa to nie to samo co lokalna. Tak
>>>> nawiasem, na lokalnych jest zwykle mniej ograniczeń. Bo tam nie ma tylu
>>>> FR. I jest mniej wypadków.
>>>
>>> Nie. Tam nie ma takiego ruchu, więc nie ma tylu wypadków. A jak nie ma
>>> tylu wypadków to nie ma powodów do stawiania ograniczeń. A ogólne
>>> ograniczenia najczęściej są przestrzegane, jest mały ruch - więc nikt
>>> tam się z radarem nie wybiera.
>>
>> Ruch jest ale nie ma tylu wypadków, mimo węższych dróg, braku tylu
>> ograniczeń i FR. Cud czy co?
>
> Wnioskujesz w niewłaściwą stronę.
A wskażesz właściwy kierunek?
>>>> Dlatego, że jest nadmiarowo rozciągany. Teren zabudowany stawiany jest
>>>> nawet tam, gdzie nie ma żadnych budynków. Poza naszymi granicami,
>>>> tendencja jest zupełnie inna. Co oczywiście sprzyja bezpieczeństwu. Bo
>>>> pieszy wie, że nie jest w terenie zabudowanym i bardziej uważa. Jak
>>>> idzie bez odblasków musi się liczyć z mandatem itp.
>>>
>>> Taa, na pewno bardziej uważa...
>>
>> A co to powyższe wnosi. Twierdzisz, że w takich niemczech mają więcej
>> potrąceń pieszych? Masz na to statystyki? Bo wygląda na to, że
>> trollujesz z braku argumentów.
>
> Nie, twierdzę, że pieszy będzie tak samo uważał - bez względu czy w
> danym miejscu będzie znak teren zabudowany, czy go nie będzie.
A jednak to działa, więc coś w tym musi być.
>> Zaraz, zaraz, sam przed chwilą napisałeś, że kierowcy w naszym kraju.
>> m.in. i Ty to przestępcy, mający jeden cel: zabijać się nawzajem. To
>> dlaczego nie robią tego na drogach lokalnych gdzie nie ma FR, czyli
>> konsekwencje są mniejsze.
>
> Nie napisałem, że wszyscy.
Ale uogólniłeś. Przestępcy drogowi to jakiś nieistotny margines.
Większość chce normalnie się poruszać.
>>>> U nas
>>>> traktuje się kierowców jak przestępców i walczy się z nimi wszelkimi
>>>> metodami, efekty są jakie są. Mamy chyba najwyższy wskaźnik
>>>> śmiertelności na drogach w EU.
>>>
>>> I dlatego trzeba niektórych kierowców traktować jak przestępców.
>>
>> Prymitywizm połączony z debilizmem. Gratuluje. Pytanie pomocnicze,
>> dlaczego nie przynosi to rezultatów. A w krajach, gdzie ludzi traktuje
>> się jak ludzi, przynosi? Kolejny cud, i kolejny dowód na Twoje trollowanie.
>
> Możesz wskazać w którym kraju pobłażliwie podchodzą do kierowców
> radykalnie łamiących ograniczenie w terenie zabudowanym?
Znowu dyskutujesz sam ze sobą. Gdzieś pisałem, że kary są złe?
Ewentualnie, że w jakimś kraju się nie karze?
>>>>>> Te dwie rzeczy wystarczą, aby zwiększyć średnią szybkość co najmniej o
>>>>>> 10, a przypuszczam, że da się więcej. I znacznie poprawić bezpieczeństwo
>>>>>> na drogach.
>>>>>>
>>>>>> Pytanie: "po co". Państwo z obecnego stanu czerpie same korzyści.
>>>>>
>>>>> Jakie niby?
>>>>
>>>> Żartujesz? Choćby z mandatów i FR. Jak się umożliwi bezpieczną i sprawną
>>>> jazdę, nagle ludzie przestaną łamać przepisy, bo nie będzie to potrzebne
>>>> (tak się robi na zachodzie). I dochody do budżetu spadną.
>>>
>>> Wzrosną. Tyle, że nie w postaci mandatów a PIT/CIT/VAT.
>>
>> A to swoją drogą.
>
> Po za tym działania umożliwiające szybką i bezpieczną jazdę od paru lat
> trwają. Tak jak na zachodzie.
Mówisz o tych paru kilometrach najdroższych na świecie autostrad? W
jakim stopniu przejma na siebie ruch? Uwzględnij ilość tych autostrad i
cenę przejazdu. To jest wywalanie ogromnych pieniędzy na cel, z którego
nie będzie większego pożytku.
>> Ale tak jakby odpowiadasz nie w temacie. Znaczy się
>> nie czytasz na co odpisujesz, bo chciałbyś sobie trochę po trollować, co
>> wielokrotnie udowodniłem.
>
> LOL.
Skoro Cię to bawi.
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.11 09:04 J.F
- 23.11.11 09:49 Krzysiek Kielczewski
- 23.11.11 09:52 J.F
- 23.11.11 10:56 J.F
- 23.11.11 14:14 Arek
- 23.11.11 18:18 J.F
- 23.11.11 19:03 Adam Płaszczyca
- 23.11.11 20:15 Bydlę
- 23.11.11 21:08 Krzysiek Kielczewski
- 23.11.11 21:52 Adam Płaszczyca
- 23.11.11 23:40 Bydlę
- 24.11.11 00:04 Adam Płaszczyca
- 24.11.11 10:09 Arek
- 24.11.11 13:14 Bydlę
- 24.11.11 15:35 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-12 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-12 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-12 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Kraków => PHP Full Stack Developer <=
- 2025-02-12 Karta dźwiękowa stereo
- 2025-02-12 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-12 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-12 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-02-12 Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- 2025-02-11 Mini pecet
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=