-
Data: 2011-11-23 09:49:04
Temat: Re:
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2011-11-23, Arek <a...@a...pl> wrote:
>>>>> Pieszy musi mieć świadomość, że łazi przy drodze krajowej, gdzie jest
>>>>> spory ruch. Na zachodzie się da, więc dlaczego u nas to nie jest
>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>>>> możliwe? A tam wypadków jest znacznie mniej. Więc prawdopodobnie Twój
>>>>> sposób myślenia jest błędny.
>>>>
>>>> Możesz mi wskazać gdzie na zachodzie są drogi z wysokim limitem na
>>>> drodze z pieszymi i wyjazdami z posesji co dwadzieścia metrów?
>
> Nadal nie rozumiem, przecież o tym piszę, tam się takich cyrków nie
> robi. Droga krajowa to krajowa. U nas drogę krajową traktuje się jak
> lokalną. Co ma wpływ na prędkość poruszania i bezpieczeństwo.
U nas też już się nie robi. Stan zastany jest jaki jest.
> A dokładnie w odwrotnej kolejności, ma to wpływ na bezpieczeństwo, więc
> idioci od zarządzania drogami, zwiększają ograniczenia. Co oczywiście
> nic nie daje. Więc nazywa się kierowców przestępcami. Przykład Niemiec i
> innych krajów pokazuje, że da się to zrobić dobrze.
A co innego według Ciebie może zrobić zarządca drogi, zakazać ruchu
lokalnego i pieszego?
>>> Przecież to wpada do jednej kasy. No dobra, SM miejska zgarniała do
>>> gminy. Zgarniała, bo już nie będzie. Kasa jest na tyle duże, że
>>> przejmuje to ITD.
>>
>> SM dalej będzie zgarniać i dalej do kasy miejskiej. Po za tym ponownie:
>> nie myl działań SM/SG/ITD z działaniami zarządców dróg. To zarządca
>> drogi ustawia ograniczenia, zmienia układ pasów, rysuje wysepki i tak
>> dalej.
>
> Pytanie jak długo. Przecież nie mogą stawiać nowych bez pozwolenia, a
> obecne będą skontrolowane. Więc to kwestia czasu jak ITD przejmie
> wszystko. Może FR na lokalnych zostawią.
Nie bój, dostaną pozwolenia.
>>>> Nie. Tam nie ma takiego ruchu, więc nie ma tylu wypadków. A jak nie ma
>>>> tylu wypadków to nie ma powodów do stawiania ograniczeń. A ogólne
>>>> ograniczenia najczęściej są przestrzegane, jest mały ruch - więc nikt
>>>> tam się z radarem nie wybiera.
>>>
>>> Ruch jest ale nie ma tylu wypadków, mimo węższych dróg, braku tylu
>>> ograniczeń i FR. Cud czy co?
>>
>> Wnioskujesz w niewłaściwą stronę.
>
> A wskażesz właściwy kierunek?
No przecież wskazałem. Nie ma wypadków -> nie stawia się fotoradarów.
>>>>> Dlatego, że jest nadmiarowo rozciągany. Teren zabudowany stawiany jest
>>>>> nawet tam, gdzie nie ma żadnych budynków. Poza naszymi granicami,
>>>>> tendencja jest zupełnie inna. Co oczywiście sprzyja bezpieczeństwu. Bo
>>>>> pieszy wie, że nie jest w terenie zabudowanym i bardziej uważa. Jak
>>>>> idzie bez odblasków musi się liczyć z mandatem itp.
>>>>
>>>> Taa, na pewno bardziej uważa...
>>>
>>> A co to powyższe wnosi. Twierdzisz, że w takich niemczech mają więcej
>>> potrąceń pieszych? Masz na to statystyki? Bo wygląda na to, że
>>> trollujesz z braku argumentów.
>>
>> Nie, twierdzę, że pieszy będzie tak samo uważał - bez względu czy w
>> danym miejscu będzie znak teren zabudowany, czy go nie będzie.
>
> A jednak to działa, więc coś w tym musi być.
To działa tak, że jak ktoś potrzebuje zapieprzać przez pół kraju to leci
autostradą, po zjeździe z autostrady jedzie spokojnie. U nas jest sporo
delikwentów, którzy uważają, że jak nie ma autostrady to na zwykłej
drodze można zapieprzać tak jakby była.
>> Nie napisałem, że wszyscy.
>
> Ale uogólniłeś. Przestępcy drogowi to jakiś nieistotny margines.
> Większość chce normalnie się poruszać.
Niestety, przepisy uogólniają: jak w jakimś miejscu co pół roku się
rozbija to się tam stawia ograniczenie, które już obowiązuje wszystkich.
>>> Prymitywizm połączony z debilizmem. Gratuluje. Pytanie pomocnicze,
>>> dlaczego nie przynosi to rezultatów. A w krajach, gdzie ludzi traktuje
>>> się jak ludzi, przynosi? Kolejny cud, i kolejny dowód na Twoje trollowanie.
>>
>> Możesz wskazać w którym kraju pobłażliwie podchodzą do kierowców
>> radykalnie łamiących ograniczenie w terenie zabudowanym?
>
> Znowu dyskutujesz sam ze sobą. Gdzieś pisałem, że kary są złe?
> Ewentualnie, że w jakimś kraju się nie karze?
To co rozumiesz przez "traktuje się jak ludzi"?
>>> A to swoją drogą.
>>
>> Po za tym działania umożliwiające szybką i bezpieczną jazdę od paru lat
>> trwają. Tak jak na zachodzie.
>
> Mówisz o tych paru kilometrach najdroższych na świecie autostrad?
O półtora tysiącu kilometrów zbudowanych i w budowie. Do tego całkiem
sporo ekspresówek i obwodnic. Też bym wolał, żeby było tego więcej, ale
nie da się powiedzieć, że się nie poprawia.
> W jakim stopniu przejma na siebie ruch?
W takim, że będziemy się regularnie skarżyć na korki przed bramkami.
> Uwzględnij ilość tych autostrad i
> cenę przejazdu. To jest wywalanie ogromnych pieniędzy na cel, z którego
> nie będzie większego pożytku.
Biorąc pod uwagę ceny wolałbym ekspresówki, byłoby ich więcej.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.11 09:52 J.F
- 23.11.11 10:56 J.F
- 23.11.11 14:14 Arek
- 23.11.11 18:18 J.F
- 23.11.11 19:03 Adam Płaszczyca
- 23.11.11 20:15 Bydlę
- 23.11.11 21:08 Krzysiek Kielczewski
- 23.11.11 21:52 Adam Płaszczyca
- 23.11.11 23:40 Bydlę
- 24.11.11 00:04 Adam Płaszczyca
- 24.11.11 10:09 Arek
- 24.11.11 13:14 Bydlę
- 24.11.11 15:35 Jakub Witkowski
- 24.11.11 20:40 WildS
- 24.11.11 20:50 WildS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=