-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!nntp.aster.pl!newsread1.aster.pl!mike!not-for-mail
From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re:
Date: Tue, 22 Nov 2011 20:29:45 +0100
Organization: Aster Sp. z o.o.
Lines: 45
Sender: t...@m...oldfield.org.pl
Message-ID: <c1.01.3SnxhC$0ds@mike.oldfield.org.pl>
References: <4ec6cb6c$0$8460$65785112@news.neostrada.pl>
<ja6i54$808$1@usenet.news.interia.pl>
<19vecqwhfw1k6.9f9ppzp7txmf$.dlg@40tude.net>
<s...@n...istnieje>
<jo51yxgtblqs$.14t2ytb8z4h39.dlg@40tude.net>
<jab3e3$fou$1@inews.gazeta.pl>
<x8wvefcts1sj.1j27gecy3a5k8$.dlg@40tude.net>
<jab564$kpb$1@inews.gazeta.pl> <s...@m...org>
<4ec94f2e$0$5796$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@m...org> <r...@h...he>
<s...@m...org>
<c1.01.3SnM6Y$0dX@mike.oldfield.org.pl>
<jaecne$bum$2@usenet.news.interia.pl> <jaefce$f99$4@node2.news.atman.pl>
<c1.01.3SnQn3$0dh@mike.oldfield.org.pl>
<s...@m...org>
NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsread1.aster.pl 1321990362 78461 77.236.9.21 (22 Nov 2011 19:32:42 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Nov 2011 19:32:42 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2415333
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 22 Nov 2011 14:01:38 +0100 (CET), WildS napisał(a):
>>> Wiec, ze tak zapytam - o co wam kurwa chodzi?
>> O wyyyyyyyyyyyyyyyy[rzedzanie na dwupasmówkach wszelakich na przykład.
>
> Rozumiem, ze mozna sie czepiac łamania przepisów przez osobówki i
> ciezarówki ale nie łamania? wyprzedzania tam gdzie dozwolone?
Problem w tym, że to nie kwestia przepisów, a umiejętności myślenia i
zauważania innych na drodze.
Zdanie kierowców ciężarówek jest takie, że jak on ma kaganiec ciut wyżej
ustawiony, to na takim wyprzedzaniu zarobi, że hoho!
Windows prawda.
Proste wyliczenie - mamy dwie ciężarówki, jedna ma Vmax 88, druga 91km/h.
Jeśli startują np. A4 z Krakowa do Wrocławia, to po tych 300km, przy
założeniu że cały czas jadą ze swoimi prędkościami maksymalnymi różnica
między nimi wyniesie aż 9,8km, czyli 6:42 sekundy.
Strasznie dużo. Tyle tylko, że to teoria. Dowolne hamowanei tego
'szybszego' powoduje, że wolniejszy go dogania.
Kiedyś z ciekawości zrobiłem sobie eksperyment - pojechałem za 'szybkim',
który na wysokości Alwerni wyyyyyyyyyyprzedzał. We Wrocławiu miał nad tym
wyprzedzonym całe 68 sekund przewagi.
Czyli on zarobił minutę. A ile stracili ci, którzy musieli za nim się przez
kilka kilometrów wlec?
Oni musieli ze 140 zwolnić do 90km/h. I tak przez 2-3 minuty.
> Jak juz pisalem, takie podejscie to tylko w Polsce i miejscami w
> niemczech. Reszta krajow przede wszystkim jezdzi osobowkami wolniej na
> autostradach i czesto wystarczy wlaczyc migacz i po kilku osobowkach
> mozna zaczac wyprzedzanie.
Problem w tym, że w Polsce ciężarówki zmieniają pas nie patrząc, czy nie
zajadą drogi,a o tym, żeby zasygnalizować zamiar i poczekać, aż ktoś puści
(uprzedzam - ja puszczam, dla mnie przyhamowac i dać potem w gaz nie
problem, nie mam 40 ton za sobą) to mowy nie ma.
O tym, żeby wyprzedzany na dwie-trzy sekundy odpuścił gaz i ułatwił koledze
wyprzedzanie też mowy nie ma.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
Następne wpisy z tego wątku
- 22.11.11 20:33 Adam Płaszczyca
- 22.11.11 22:52 AZ
- 23.11.11 01:27 Adam Płaszczyca
- 23.11.11 08:48 Arek
- 23.11.11 09:01 Arek
- 23.11.11 09:04 J.F
- 23.11.11 09:49 Krzysiek Kielczewski
- 23.11.11 09:52 J.F
- 23.11.11 10:56 J.F
- 23.11.11 14:14 Arek
- 23.11.11 18:18 J.F
- 23.11.11 19:03 Adam Płaszczyca
- 23.11.11 20:15 Bydlę
- 23.11.11 21:08 Krzysiek Kielczewski
- 23.11.11 21:52 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=